هدف گرفته شدن یک کاروان لجستیک دیگر ائتلاف بین المللی در عراق

یک کاروان دیگر متعلق به ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا در عراق با مواد منفجره هدف گرفته شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری النهار، یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد یک کاروان وابسته به ائتلاف بین المللی بار دیگر به وسیله بمب در استان بابل در مرکز عراق هدف حمله قرار گرفت.

پایگاه خبری النهار به نقل از این منبع نوشت: یک بمب امروز دوشنبه یک کاروان ائتلاف بین المللی را در حالی که حامل تجهیزات لجستیک بود، به هنگام عبور از مرز‌های استان بابل هدف قرار داد.

این منبع البته اعلام کرد این حادثه آسیب و یا خسارت فراوانی در بر نداشته است.

این در حالی است که دو روز پیش نیز خبرگزاری شفق نیوز به نقل از منابع امنیتی عراقی اعلام کرد یک کاروان لجستیکی نیرو‌های ارتش تروریستی آمریکا در استان «الدیوانیه» واقع در جنوب عراق مورد حمله واقع شده است.

یک منبع امنیتی عراقی در این باره گفته بود که یک بسته انفجاری در مسیر این کاروان نظامی آمریکایی، متشکل از کامیون‌های حامل تجهیزات لجستیک ارتش تروریستی آمریکا منفجر شده است.

پس از آن گروه موسوم به «اصحاب الکهف» مسئولیت حمله به کاروان نظامی آمریکا در استان الدیوانیه را برعهده گرفت.

گفتنی است طی سفر گذشته مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق به واشنگتن اعلام شد که هیئت عراقی با طرف آمریکایی بر سر خروج تدریجی نیرو‌های این کشور و فقط حضور مستشاری تعدادی از آن‌ها توافق کرده است.

با این وجود، برخی گروه‌های سیاسی و گروه‌های مقاومت عراق این توافق را فریبکاری دانسته و معتقدند که آمریکا به صورت حقیقی قصد خروج از عراق را ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار