شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب بوشهر در امور اجرایی دخالتی ندارد

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در استان بوشهر گفت: نقش این شورا برای مدیریت ارشد استان، مشورتی است و بنایی برای دخالت در امور اجرایی ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در استان بوشهر که چند روز پیش از اینکه جوانان متخصص این استان در انتصاب وزارتخانه‌ها جایی ندارند، انتقاد کرده بود، امروز در نشست هسته مرکزی این شورا گفت: این مجموعه در هیچ شرایط به دنبال سهم خواهی از دولت در استان بوشهر نیست، اما تلاش کرده است نیرو‌های جوان و انقلابی متعهد و متخصص را هم راستا با بیانیه گام دوم انقلاب به مدیریت ارشد استان پیشنهاد دهد.

 رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در استان بوشهر عنوان کرد: نقش این شورا برای مدیریت ارشد استان، مشورتی است و بنایی برای دخالت در امور اجرایی ندارد.

جمالی تاکید کرد: با همه ظرفیت‌ها از استاندار برای پیاده سازی برنامه‌های دولت حمایت می‌کنیم.

به گفته او، تجربه کار مشترک نیرو‌های انقلاب در استان بوشهر در دو سال گذشته و در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری نشان داد که هم‌صدایی بین این طیف در مسیر ولایت مداری وجود دارد.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در استان بوشهر، فعال کردن مجامع شهرستانی، برگزاری منظم جلسات و جذب جوانان انقلابی را از برنامه‌های شورا عنوان کرد و گفت: بانک اطلاعاتی از نیرو‌های انقلابی متخصص و متعهد که برای مناصب مدیریتی مناسب هستند، در قالب پیشنهاد به مدیریت ارشد استان، در برنامه‌هایمان قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.