امام جمعه موقت بوشهر:

مردم باید بتوانند بدون واسطه با مسئولان ارشد نظام صحبت کنند

حجت الاسلام جمالی گفت: مردم باید بتوانند بدون واسطه با مسئولان ارشد نظام صحبت کنند که سفر‌های استانی رئیس جمهور جلوه‌ای از تحقق این ارتباط مردمی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌‏‎های نماز جمعه این شهر، بیان کرد: مردم باید بتوانند بدون واسطه با مسئولان ارشد نظام صحبت کنند که سفر‌های استانی رئیس جمهور و دولت سیزدهم جلوه‌‏‎ای  از تحقق این ارتباط مردمی و بیان مسائل و مشکلات است.

او افزود: سفر‌های استانی هیات دولت سیزدهم که باعث می‌شود رئیس جمهور مشکلات مردم را بشنود، امیدآفرین است. در این سفر‌ها، رئیس جمهور در مناطق روستایی و دوردست نیز حضور می‌یابد که این رویکرد بسیار ارزشمند است.

خطیب نماز جمعه بوشهر در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت سالروز قیام زنان لَردِه دشتستان، ادامه داد: در این رویداد تاریخی زنان سلحشور لرده در مقابل استعمار انگلیس ایستادند و آن‌ها را متحمل شکست کردند.

جمالی عنوان کرد: بنابه خواسته نماینده ولی فقیه در استان و مردم، شایسته است سالروز قیام زنان لرده به نام روز مبارزات ضداستعماری زنان ایران نام‌گذاری شود.

او گفت: بانوان بوشهری با وجود آمد و شد‌ فرهنگ‌های مختلف به این شهر و اثرگذاری آن‌ها در دفاع از انقلاب و ولایت در کشور بهترین هستند و هرجاکه نظام به آن‌ها نیاز داشته با صلابت و اقتدار در صحنه حاضر شدند که یک نمونه بارز آن‌ها حضور باشکوه در راهپیمایی‌‎ها است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: بانوان بوشهری در صحنه عفاف و حجاب نیز از عفیف‌‎‌ترین و نجیب‏‌ترین بانوان محسوب می‎‌شوند.


بیشتر بخوانید


جمالی همچنین با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)، ادامه داد: دشمنان برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی برنامه دارند، ولی با این حال پیروان مذهب‌های شیعه و سنی با اتحاد و برادری هدف‌‏های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

او بیان کرد: اگر ظرفیت‌های جهان اسلام همواره در کنار یکدیگر باشند دشمنان هیچ‌گاه برای مقابله با آنان راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.