هشدار فرمانده‌‌ نیروی قدس سپاه به آمریکا:

تا فرصت هست از جغرافیای اطراف ایران خارج شوید

سردار قاآنی تاکید کرد: پیام ما به آمریکایی‌ها این است که هنوز وقت دارید از جغرافیای اطراف ما بیرون بروید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حالی که در غزه یک ایرانی وجود نداشت، اما فرهنگ شهدای ما با بچه‌ها همراه بود و این ظرفیت‌های برونی این ملت بود.

سردار قاآنی گفت: شهدای عالی مقام ما کار‌های بزرگی کردند و خاک این کشور را پس از ۲۰۰ سال نگذاشتند از دست بدهیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: همه به حمایت از سعودی کثیف جمع شده اند و پس از هفت سال جنگ با یک مشت مظلوم هنوز نتواسته اند کاری انجام دهند. فرهنگ مقاومت تاثیر گذار است.

او افزود: به حول قوه الهی مسیری که طی می‌کنیم به حکومت امام زمان (عج) خواهد رسید. بستر این سخن در جهان اسلام فراهم شده است.

فرمانده‌‌ نیروی قدس سپاه گفت: پیام آخر به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی این است که به حال خود فکری کنید که دیگر گذشت دورانی که هر غلطی می‌خواستید می‌کردید، دوران بزن درو گذشت اگر زدید باید تا آخر جواب پس بگیرید.

او گفت: اهداف جبهه مقاومت و خروج آمریکا از منطقه بعد از شهید سلیمانی بخشی عمل شده و بخشی هم با عزت جبهه مقاومت عملی می‌شود.

فرمانده‌‌ نیروی قدس سپاه افزود: امروز آمریکایی ها از افغانستان اخراج شدند یا به عبارت بهتر فرار کردند. آدم‌های خودشان را نتوانستند خارج کنند؛ ۲۰ روز مقاومت نکردند.

سردار قاآنی ادامه داد: دوران بزن درو بودن گذشته و آمریکا در میان هیچ کشوری در جهان جایگاه خوبی نداشته و هرجا وارد شده است خرابی به بار آورده است.

سردار قاآنی تصریح کرد: پیام ما به آمریکایی‌ها این است که هنوز وقت دارید از جغرافیای اطراف ما بیرون بروید، در غیر این صورت اگر جغرافیای اطراف ما را ترک نکنید، کاری می‌کنیم که بعد از زمانی که از افغانستان فرار کردید، بر سر شما بیاید.

او افزود: استان فارس شخصیت‌های بسیار بزرگی را در طول تاریخ از حافظ و سعدی گرفته تا علمایی مانند شهید دستغیب و ۱۵ هزار شهید را در خود جای داده است که موجب استحکام دفاع قهرمانانه در برابر متجاوزان شده است.

سردار قاآنی گفت: وظیفه ما ادامه دادن راه شهداست که با حرکت در مسیر الهی از جان خود نیز گذشته اند.

او گفت: از وجود مبارک مادران و پدران پاک است که شهیدان توانسته اند مسیر با عزت را ادامه کند، چه زندگی و مرگی بالاتر از شهداست وجود دارد. یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مقاومت را باید زنده نگه داریم، زیرا شهدا برای عمل به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی همواره در میدان بوده اند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: تعیین کننده مکتب شهدا، امام راحل و اکنون مقام معظم رهبری هستند و اگر بخواهیم در ادامه راه شهدا موفق باشیم باید در مکتب ولایت، تکلیف مدار باشیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: از دیگر ویژگی شهدا که همه آنان دارا بودند و به ویژه در شهید استوار برجسته بود، انجام وظیفه در حد استطاعت، شهدا خواب چیز‌هایی که نداشتند را نمی‌دیدند، اما برای آنچه داشتند زحمت می‌کشیدند.

او در ادامه با بیان اینکه عزت و غیرت اسلامی و احساس وظیفه دینی موجب شد تا شهدا در میدان حاضر شوند، گفت: شهدای عالی مقام ما کارهای بزرگ انجام دادند و به دشمن اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور تصرف شود.

سردارقاآنی گفت: شهدا مکتبی را با عزت بازکردند و شهید سلیمانی جلودار این مسیر بود و زمانی که حرف از مکتب سلیمانی زده می شود یعنی تربیت دانشگاهی. همچین شاگردانی همچون شهید استوار را تربیت می کند و این مسیر را جلو می برند.

سردارقاآنی امروز در نخستین سالگرد سرلشگر شهید استوار و نخستین کنگره شهدای محور مقاومت استان فارس که در حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد، شرکت کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
این باید یک کانال ارتباطی باشه به خودشون گوشزد کنید در رفتن مثل افغان ما هم میبینیم یا قراردادببندید بهشون تاریخ نهایی را بگید اونا زیر تاریخشون نمیزنن مثل افغانستان که سر تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
سلام.از سپاه پاسداران می‌خواهیم کارخانه تولید و مونتاژ خودرو راه اندازی کند،مردم چهار میلیون خودرو نیاز دارند،ایران خودرو و سایپا با دلالی و احتکار و لابی گری جلوی واردات خودرو را گرفته و در حال قالب کردن حلبی های خود به مردم و گران‌فروشی دههابرابری هستند،برای یک بار هم که شده جلوی واردات خودرو برای عموم مردم بدون خودرو و بدون تعرفه گمرکی باز کنید تا بازار رقابتی شود.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
فقط وعده های توخالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
مسولان نیز جزو این موارد به حساب میان یا نه؟
آخرین اخبار