نتایج یک تحقیق جدید نشان داد:

فرماندار سابق نیویورک در موارد زیادی از آزار جنسی نقش داشته است

یک مقام ارشد آمریکا از دست داشتن اندرو کومو در تعداد بسیاری آزار جنسی و سوء استفاده از منصبش در دولت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «کارل هیستی» رئیس مجلس ایالتی از نیویورک سیتی آمریکا از نتایج تحقیات جدید علیه اندرو کومو، فرماندار سابق نیویورک و رسوایی‌های او خبر داد.

بنابر اعلام این مقام آمریکایی نتایج تحقیق اخیر درباره «اندرو کومو» ثابت کرد که او «در تعداد بسیاری از آزار‌های جنسی نقش داشته است.»

همچنین این تحقیق بیانگر آن است که «کومو از منابع دولتی برای استناد در یک کتاب استفاده کرده و همچنین آمار مرگ و میر کرونایی در خانه سالمندان نیویورک را غیرواقعی گزارش کرده است و در این باره عملکردی غیرشفاف داشته است.»

پیش از این، ماه گذشته مقامات آمریکایی اعلام کردند علیه اندرو کومو که به دلیل رسوایی‌های جنسی از سمتش خود استعفا کرده است، شکایتی با موضوع جرائم جنسی مطرح شده است.

«لوسیان چافن» سخنگوی دادگاه‌های ایالتی نیویورک نیز ضمن تأیید ثبت شکایت علیه کومو اعلام کرد که بخش‌هایی از این شکایت‌نامه ثبت شده در دفتر کلانتری منطقه آلبانی در نیویورک در دسترس قرار خواهد گرفت.

در کل مدتی است که انتقادات گسترده‌ای علیه فرماندار سابق ایالت نیویورک به دلیل پرونده رسوایی جنسی و نحوه مدیریت کرونایی او به طور خاص در خانه‌های سالمندانِ نیویورک مطرح است. اندرو کومو ۶۳ سال سن دارد و از سال ۲۰۱۰ در سمت فرمانداری نیویورک فعالیت می‌کرد. او پس از مطرح شدن دور تازه‌ای از اتهامات فساد اخلاقی، آزار جنسی و رفتار ناشایست علیه زنان استعفای خود را ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار