نیازی به مراجعه حضوری بازنشستگان برای تمدید بیمه تکمیلی نیست

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی از عدم لزوم مراجعه حضوری بازنشستگان برای تمدید بیمه تکمیلی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، باقری نژاد مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: صندوق بازنشستگی کشوری برای ارائه بیشتر خدمات درمانی به بیمه شدگان با بیمه آتیه سازان حافط برای برقرای بیمه تکمیلی جامعه تحت پوشش خود قرارداد دارد.

او افزود: صندوق بازنشستگی کشوری در تهران به عنوان کارفرما بخشی از مبلغ بیمه تکمیلی جامعه تحت پوشش را پرداخت می‌کند و مابقی آن که ۳۰ هزار تومان است از حقوق خود افراد کسر می‌شود.

باقری نژاد ادامه داد: بیمه‌ها بر اساس مبلغی که می‌گیرند به جامعه هدف خود خدمات ارائه می‌دهند و برای بازنشستگان به صرف اینکه در دوران آغاز بیماری‌ها هستند باید سقف خدمات بالاتر و تعداد آن بیشتر باشد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی تصریح کرد: سقف پرداخت هزینه‌های درمانی از سوی بیمه‌های تکمیلی نیز بر اساس هزینه‌ای که ماهانه دریافت می‌کنند تعریف می‌شود؛ به طور مثال بیمه تکمیلی پرداخت هزینه عینک را هر سه سال یکبار تقبل می‌کند.

او بیان کرد: بیمه شدگان صندوق بازنشستگی می‌توانند هر زمانی که بازنشسته می‌شوند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.

باقری نژاد عنوان کرد: در غیر این صورت می‌توانند هر ساله در فروردین ماه نسبت به برقراری بیمه تکمیلی خود اقدام کنند و اگر قصد انصراف دارند نیز می‌توانند در سه ماه اول قرارداد وارد سایت صندوق بازنشستگی شده و درخواست خود را ثبت کنند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی اظهار کرد: بیمه تکمیلی یک ساله است و به صورت سالانه تمدید می‌شود؛ در نتیجه نیازی نیست خود بازنشستگان هر ساله برای تمدید بیمه تکمیلی خود به صندوق مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.