وعده مدیر صندوق بازنشستگان فولاد برای حل مشکل کارگران

مدیر صندوق بازنشستگان فولاد زرند در خصوص مشکلات و دغدغه کارگران معادن زرند گفت: خواسته های کارگران را تامین خواهیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، درجلسه‌ای که باحضور نماینده کارگران معادن زرند پیرامون مشکلات آنها برگزارشد، عامری، مدیرصندوق بازنشستگان فولاد در زرند با اشاره به این که فولاد زرند نیاز به سرمایه گذاری جدیدی دارد گفت: این سرمایه گذاری باعث ایجاد اشتغال می شود و برای مجموعه فولاد درآمد زایی خوبی خواهد داشت.

 او افزود: مجموعه فولاد ظرفیت خوبی دارد که نیاز است از آن استفاده کاملی بشود و برای این مهم باید برنامه ریزی شود و یک تغییر اساسی در این مورد باید ایجاد شود.

عامری در خصوص مشکلات کارگران گفت: سه روز است که اینجا در خدمت کارگران هستیم تا مشکلاتشان را بررسی کنیم سوءتفاهم هایی پیش آمده است ، ابهاماتی وجود دارد و بعضا شایعاتی ایجاد شده بود که به آنها پاسخ دادیم البته دغدغه آینده شغلی نیز داشتند که به آنها اطمینان دادیم مشکلی به وجود نمی آید.

او بااشاره به این که کارگران از ما انتظار دارند که حق و حقوق آنها را به طور کامل و به نحو احسن بپردازیم و بیمه آنها کامل باشد و البته فضای کار برای آنها ایمن باشد و تجهیزات نیز بروز باشد که در تلاشیم به همین سمت و تامین خواسته های آنها برویم و ما باید قدردان آنها باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار