از مطالبات به حق بازنشستگان فولاد کوتاه نمی‌آییم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به اندازه سر سوزنی از مطالبات به حق بازنشستگان فولاد کرمان کوتاه نمی‌آییم و توافقات صورت گرفته با صندوق باید عملیاتی شوند.

از مطالبات به حق بازنشستگان فولاد کوتاه نمی‌آییمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، گفت: صندوق بازنشستگان فولاد متعلق به ۸۵ هزار بازنشسته فولاد کشور است که اعضای ان در شرایط سنی و جسمی خاص هستند.

او با بیان اینکه صندوق بازنشستگی فولاد تنها صندوقی است که ورودی ندارد، بیان داشت: لذا باید اولویت اول اداره این صندوق بر این باشد که وضعیت اعضای صندوق را در دو بخش حقوق و دستمزد و درمان، مدیریت درستی داشته باشند.

پورابراهیمی به تغییرات مدیریتی در صندوق بازنشستگان فولاد اشاره کرد و گفت: با عسکری در خصوص راه اندازی درمانگاه تخصصی بازنشستگان فولاد، مجتمع فرهنگی، آموزشی ورزشی و درمانی و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد و معوقات توافق کرده بودیم و پیگیری آن‌ها را هم داریم.

او از هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد کرمان برای پیگیری مسائل تقدیر کرد و گفت: با دارایی‌ها و مطالبات صندوق می‌توانیم، پنج برابر جمعیت کنونی را از صندوق بپردازید، امکانات و دارایی صندوق متعلق به اعضای آن است.

پورابراهیمی گفت: نشستی با مدیرعامل جدید صندوق داشتیم و عنوان کردیم هر توافقی در کرمان از سوی بازنشسته‌ها با مجموعه صندوق قبلا انجام شده باید کاملا اجرایی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان هم قرار بود برای طرح توسعه ذغال در استان داشته باشیم و این توافق را هم جلو می‌بریم.

او بیان کرد: آنچه مطالبات قانونی و به حق بازنشستگان ما در حوزه درمان و دستمرد و حقوق بوده را باید جلو ببریم و به اندازه سر سوزنی از این مطالبات کوتاه نمی‌آییم، توافقات صورت گرفته با صندوق باید عملیاتی شوند و امیدواریم دغدغه بازنشستگان درباره صندوق را حل کنیم.

انتهای پیام/ح

مطالبات بازنشتگان فولاد پی گیری می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار