به مناسبت ۱۳ آبان؛

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان با امام جمعه ارومیه دیدار کردند

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در دیدار با دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان با اشاره به لزوم تقویت و حفظ روحیه استکبارستیزی در بین دانشجویان گفت: خداوند متعال در قرآن کریم هدف بعثت پیامبران را پیاده کردن قسط و عدالت در جامعه می‌داند که همان مفهوم استکبار ستیزی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان را یک انقلابی به مراتب مهمتر از انقلاب اسلامی دانستند گفت: اگر روحیه انقلابی و استکبار ستیزی خود را از دست دهیم ما نیز از ظالمان خواهیم بود برای همین باید در صدد حفظ این روحیه باشیم.

وی رعایت تقوا و خداترسی را در فعالیت‌های مختلف تشکیلاتی و گروهی یک اصل مهم و اساسی دانست و خاطرنشان کرد: ارزش و اهمیت فعالیت‌ها به میزان اخلاص و عبودیت انجام دهنده آن است و باید ما همه این مهم را در فعالیت‌های خود مد نظر قرار دهیم.

محمود صفری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان نیز در این مراسم با اشاره به این که یوم الله سیزدهم آبان از سوی امام خمینی (ره) به عنوان انقلاب دوم مطرح شد گفت: رهبر معظم انقلاب روز ۱۳ آبان را روز جوان مومن انقلابی نیز نام نهادند چرا که تربیت جوانان مومن و انقلابی یکی از شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی است.

صفری افزود: در کنار کار تشکیلاتی دانشجویان بسیجی مجاهدت علمی خود را ادامه دادند و دانشجوی جوان بسیجی امروز در دانشگاه‌های استان به عنوان یک الگو و اسوه مطرح است.

وی راه اندازی نهضت مطالبه گری، روحیه آرمان خواهی و مبارزه با فساد در بسیج دانشجویی استان را از دیگر اقدامات مهم این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.