۱۳ آبان روز پایداری ملت در برابر آمریکای شیطان صفت

استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی یوم‌الله ۱۳ آبان را روز پایداری ملت ایران در برابر آمریکای شیطان صفت عنوان کرد.

محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واقعه سیزده آبان که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد، یادآور به زانو درآمدن دیو استعمار و کوتاه کردن دست استکبار جهانی از کشور عزیزمان، ایران اسلامی است. این روز که براستی روز پایداری ملت در برابر آمریکای شیطان صفت است، به دل‌های مومنان جسارت، استکبار ستیزی و درس شهادت و دلیری آموخت و به همه مظلومان جهان ثابت کرد؛ با عزمى راسخ می‌توانند چپاولگران و ظالمان را به زباله دانی تاریخ بسپارند.

تاریخ پر افتخار سرزمین عزیزمان ایران برگ‌های زرین فراوانی از مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی دارد. مردم آزاده این خاک هیچ گاه در مقابل زورمداران و مستکبران سرتسلیم فرود نیاورده‌اند و پیوسته با نثار جان از استقلال و هویت تاریخی و اعتقادی خود دفاع کرده‌اند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه‌آفرینان ۱۳ آبان، این روز را به همه دانش آموزان عزیز، معلمان گرامی و ملت فهیم ایران بویژه مردم ولایتمدار آذربایجان غربی تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در حفظ و صیانت از دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه اى (مدظله‌العالی)، تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت موفق و سربلند باشیم.

محمدصادق معتمدیان 
استاندار آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.