هدایت آب‌های سطحی در عظیمیه کرج

سرپرست منطقه یک شهرداری کرج گفت: به لحاظ شرایط جغرافیایی و پستی‌وبلندی‌ها در عظیمیه هدایت آب‌های سطحی در این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد گروسی، سرپرست منطقه یک شهرداری کرج گفت: جمع‌آوری آب‌های سطحی در منطقه عظیمیه در این شهرستان به لحاظ شرایط جغرافیایی و پستی‌وبلندی‌هایی که وجود دارد، بسیار حائز اهمیت است، بنابراین در راستای توسعه، تکمیل و به‌روز کردن شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی این بار در خیابان شهید حاج سید نصیر عملیات لوله‌گذاری و جدول‌گذاری با هماهنگی اداره آب و فاضلاب البرز، انجام شد.

سرپرست منطقه یک شهرداری کرج افزود: در عملیات انجام‌شده ۴۰۰ متر لوله به قطر ۵۰۰ در خیابان شهید حاج سید نصیر لوله‌گذاری شد و ۴۰۰ متر جدول‌گذاری نیز برای هدایت آب‌های سطحی این خیابان انجام شد.

گروسی گفت: همچنین آبی که از سمت پارک ایران‌زمین به این خیابان جاری می‌شد، توسط طرح مذکور به سیستم فاضلاب شهری هدایت می‌شود.

او  افزود: با اجرا و بهره‌برداری این طرح در زمان بارندگی‌ها آب‌های جاری‌شده هدایت و جمع‌آوری می‌شوند و از آب‌گرفتگی در سطح معابر پیشگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.