سفر وزیر نیرو به همدان

وزیر نیرو امروز برای بازدید از سدتالوار، تصفیه خانه طرح آبرسانی به همدان، تصفیه خانه فاضلاب همدان و سد اکباتان به همدان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از سفر وزیر نیرو مروز به استان خبرداد و در خصوص جزییات این سفر گفت: در این سفر علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان حضور پیدا می‌کند.

 او با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به شهر همدان در حال اجرا است، افزود محل اجرای این طرح شهرستان های‌همدان، بهار و کبودراهنگ است و در حال حاضر ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان تصریح کرد:این طرح از سال ۱۳۸۰ آغاز شده  و تا سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد و برای اتمام طرح ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ستوده افزود: با اجرای این طرح آب دراز مدت ۱۲ شهر همدان، جورقان، مریانج، بهار، صالح آباد، لالجین، مهاجران، قهاوند، فامنین، کبودراهنگ، گل تپه و شیرین سو و ۱۵۹ روستا و پایگاه نوژه همدان تامین خواهد شد.

او تصریح کرد: این طرح دارای ۱۴۰ کیلومتر لوله گذاری است که ۱۲۲ کیلومتر آن انجام شده و تصفیه خانه آب شرب آن نیز ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.