نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید مشخص شدند

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید پسران با معرفی نفرات برتر در زنجان به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی امید پسران با برگزاری رقابت‌های اوزان کومیته رده سنی امید پیگیری شد و نفرات برتر آن‌ها به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، هیوا عزیز نجات از استان کردستان اول، امیرحسین نهری از استان کرمان دوم، محمدرضا سواری از استان اصفهان و محمد حسین قاسمی از استان چهارمحال و بختیاری شدند. پس از مشخص شدن این نفرات، مرحله دوم انتخابی نیز برگزار شد و محمدرضا اسمعیل خانی از استان همدان پس از شکست رقبای خود در مرحله دوم انتخابی، به جمع ۲ نفر برتر این وزن پیوست و به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شد.

در وزن منفی ۶۰کیلوگرم، رضا بشارتی کیا از استان کرمانشاه اول، ابوالفضل صفری نژاد از استان گیلان دوم، مهرتاش زهیر پور از استان البرز و حامد اکبری از استان مازندران سوم شدند. مرتضی کریمی از استان البرز نیز پس از شکست رقبای خود مجوز حضور در اردوی تیم ملی را گرفت.

در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، نیز ابوالفضل میرزایی از استان مازندران اول، نوید رنجبر ورندی از استان مازندران دوم، عرشیا فیض از استان کرمانشاه و محمدرضا زنگی آبادی از استان کرمان سوم شدند. هادی کیانی از استان آذربایجان غربی نیز دیگر کاراته کای این وزن بود که به تیم ملی دعوت شد.

در وزن منفی ۷۵ کلیوگرم، محمد مهدی مهاجری از استان کرمان اول، حسین اسماعیلی از استان قزوین دوم، آروین آدوس از استان گیلان و علیرضا رضایتی از استان فارس شدند.

در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم، امیر اسلامی از استان خراسان رضوی اول، علی کرمی از استان تهران دوم، علی توکلی از استان تهران و کامران بصیری از استان مرکزی سوم شدند. علی توکلی هم دیگر کاراته کای دعوت شده به این اردو هست.

در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم، محمود نعمتی از استان قم اول، محسن صفر نژاد از استان گیلان دوم، مهدی گنج زاده از استان تهران و امیدرضا عباس زاده از استان ایلام شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.