یورش نظامیان آل‌خلیفه به تظاهرات ضد صهیونیستی مردم بحرین+ فیلم

منابع محلی اعلام کردند نظامیان آل‌خلیفه به تظاهرات مردم بحرین در منامه یورش بردند و مردم را سرکوب و تعدادی از آن‌ها را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، مردم بحرین امروز (جمعه) در منطقه «راس الرمان» واقع در مرکز منامه (پایتخت بحرین) و در نزدیکی سفارت تازه تاسیس رژیم صهیونیستی تظاهراتی را علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به راه انداختند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین و سر دادن شعار‌هایی علیه عادی سازی روابط و در حمایت از مردم فلسطین به سمت سفارت این رژیم در حرکت بودند، اما بر اساس گزارش شاهدان عینی بعد از گذشت اندک زمانی، نظامیان آل‌خلیفه با پرتاب کردن گاز اشک‌آور و بازداشت تعدادی از مردم این تظاهرات را برهم زدند.

شایان ذکر است ورود هیئتی بحرینی با اسکورت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در طی این هفته اعتراضات و واکنش‌های منفی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است.

هفته پیش نیز با سفر «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به منامه سفارت این رژیم جعلی در منامه افتتاح شد. در همین حین مردم بحرین از زمان ورود لاپید به خاک این کشور شروع به اعتراض کرده و اعلام کردند در بحرین برای این رژیم سفارتی وجود نخواهد داشت.

نزدیک به یک سال است که امارات، بحرین، سودان و مراکش توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موسوم به توافق «ابراهیم» را امضا نموده‌اند. فعالان بحرینی نیز بعد از آن اعلام کردند رژیم صهیونیستی با دخالت در امور داخلی بحرین درصدد است یک شبکه جاسوسی به راه انداخته تا مخالفان عادی سازی روابط در این کشور را شناسایی و بازداشت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار