افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جریان سفرش به بحرین، سفارت تل‌آویو را در منامه افتتاح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی، در جریان سفر خود به بحرین، سفارت این رژیم در منامه را افتتاح کرد.

لاپید در زمان افتتاح این سفارت مدعی شد: «امیدوار به صلح و رفاه همیشگی برای مردمان خود هستیم. امروز گامی مهم و تاریخی در منطقه برداشتیم.»

«عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین نیز که لاپید را در این افتتاحیه همراهی می‌کرد، در زمان این مراسم گفت: «این پیامی آشکار برای همه است که نشان می‌دهد که ما در کارهای خود ثابت قدم هستیم. کار ما هنوز تمام نشده است.»

بنابر اعلام این وبگاه خبری سفارت رژیم اشغالگر در طبقه ۲۹ ساختمان تجارت جهانی در بحرین افتتاح شد. «ایتان ناعه» اولین سفیر رژیم اشغالگر در بحرین خواهد بود.

صبح امروز (پنج‌شنبه) یائیر لاپید در سفری پس از عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و بحرین، وارد منامه شد. این نخستین وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی است که وارد بحرین می‌شود.

بحرین در سپتامبر ۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «توافق‌های آبراهام» را امضاء و رسماً با تل‌آویو روابط دیپلماتیک برقرار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۸ مهر ۱۴۰۰
بحرین خاک ماست برو بیرون اجنبی
آخرین اخبار