دومین روز تظاهرات مردم بحرین علیه سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی + فیلم

منابع بحرینی و فعالان این کشور اعلام کردند مردم منامه برای دومین روز پیاپی در اعتراض به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به این کشور به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان فعالان و برخی خبرگزاری‌های بحرین در صفحات مجازی خود با منتشر کردن فیلم و تصاویر اعلام کردند که برای دومین روز متوالی مردم منامه در واکنش به سفر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به این کشور و افتتاح سفارت این رژیم جعلی در منامه به خیایان آمده و تظاهرات کردند.

این تظاهرکنندگان تصاویر و پلاکارد‌هایی با محتوای رد این سفر در دست داشتند و شعار‌هایی مانند «برای صهیونیست‌ها هیچ سفارتی در بحرین اسلامی نیست» سر می‌دادند.

یکی از مردم معترض بحرینی با در دست داشتن پلاکاردی که شمشیر «حضرت علی علیه‌السلام» بر روی آن کشیده شده بود خطاب به لاپید نوشته بود: «آقای لاپید می‌دانی این چیست؟» این تصویر به ماجرای فتح خیبر و شمشیر ذوالفقار اشاره داشت؛ نبردی که در جریان آن امام علی (ع) با یهودیان فتنه‌جو مبارزه کرد.

در مقابل نیز نظامیان رژیم آل‌خلیفه در این کشور با حمله به این تظاهرات سعی داشتند با پرتاب گاز اشک‌آور مردم را پراکنده کنند.

دومین روز تظاهرات مردم بحرین علیه سفر لاپید به این کشور+ فیلمدومین روز تظاهرات مردم بحرین علیه سفر لاپید به این کشور+ فیلم

روز گذشته وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای نخستین بار به بحرین سفر کرده و در راستای همین سفر سفارت این رژیم را افتتاح و چندین قرارداد فناوری و تجاری با این کشور امضا کرد. مردم بحرین نیز از همان ساعت اولیه ورود لاپید به منامه به خیابان‌ها آمدند و به سفر او اعتراض کردند. 

رژیم آل‌خلیفه سپتامبر سال گذشته همراه با امارات توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موسوم به توافق آبراهام را امضا کرده و با این اقدام به آرمان فلسطین و امت اسلامی خیانت کردند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
همین چند نفر مخالفن؟ خسته نباشن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۷:۰۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
بحرین یکروز جزئی از کشور ما بود
اگه پهلوی به باد نمی‌دادن
آخرین اخبار