سقوط بالگرد امداد در امارات ۴ کشته برجای گذاشت

پلیس ابوظبی اعلام کرد بر اثر سقوط یک بالگرد امداد ۴ تن از خدمه آن جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، امروز (شنبه) پلیس ابوظبی (پایتخت امارات) در صفحه توئیتر خود اعلام کرد بر اثر سقوط یک بالگرد امداد چهار تن از خدمه آن با نام‌های «خمیس سعید الهولی، سرهنگ و خلبان پرواز، ناصر محمد الراشدی، کمک خلبان، شاهد فاروق غلام، پزشک غیرنظامی و جوئل گیوی ساکارا مینتو، پرستار غیرنظامی» کشته شدند.

پلیس ابوظبی درخصوص ماموریت آن‌ها و ماهیت این پرواز جزئیاتی اعلام نکرد، اما در بیانیه‌ کوتاه خود گفت این چهار تن بعد از سقوط بالگرد و حین انجام ماموریت کشته شدند.

این حادثه در حالی در امارات به وقوع پیوسته که نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰، روز پنجشنبه، در این کشور آغاز به کار کرده است. نمایشگاه دبی یا «اکسپو-۲٠۲٠» که نخستین نمایشگاه جهانی در خاورمیانه نام گرفته است، روز پنجشنبه هشتم مهر (۳۰ سپتامبر) توسط حاکم دبی افتتاح شد.

اکسپو ۲۰۲۰ دبی یکی از مهم‌ترین رویداد‌های جهانی محسوب می‌شود که به‌دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر از اکتبر ۲۰۲۱ آغاز شده و برای ۶ ماه میزبان ۱۹۲ کشور است. نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰ از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ به‌مدت ۱۸۲ روز در دبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار