امارات اطلاعات ۹ میلیون اتباع خارجی را به تل آویو تحویل داد

وزارت خارجه امارات اطلاعات بیش از ۹ میلیون خارجی مقیم این کشور را به صورت رسمی به رژیم صهیونیستی تحویل داده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبگاه «مجهر الجزیره» فاش کرد: وزارت خارجه امارات اطلاعات بیش از ۹ میلیون خارجی مقیم این کشور را به همراه نامه‌ای رسمی که به امضای «حمد مطر الشامسی» مدیر بخش امور دیپلماتیک رسیده، به رژیم صهیونیستی تحویل داده است.

در این نامه آمده، پیرو توافق درباره همکاری مشترک برای تأمین امنیت نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰» که قرار است اکتبر ۲۰۲۱ در امارات برگزار شود، این اطلاعات فرستاده شده است.

این اطلاعات شامل اسم، عکس، تابعیت، کپی گذرنامه، شماره تلفن و نیز مکان اقامت این افراد است

در ادامه این نامه آمده، بر اساس توافقنامه امضا شده میان طرفین، اطلاعات مذکور «بسیار محرمانه» است و نباید بدون اطلاع قبلی در زمینه دیگری استفاده شود

در اواخر سال ۲۰۱۹ و پیش از عادی سازی روابط ابوظبی و تل آویو، «یسرائیل کاتز» وزیر خارجه وقت رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ امارات شرکت می‌کند و توافقنامه‌ای در زمینه تامین امنیت این نمایشگاه با ابوظبی امضا کرده است.

رئیس شرکت صهیونیستی سوپرکام بر اساس این توافق گفته، تمام مسلمانانی که قصد شرکت در نمایشگاه مذکور را دارند باید از از دست‌بند‌های الکترونیکی این شرکت استفاده کنند.

در ادامه این گزارش آمده، شرکت سوپرکام تحت نظارت موساد است و گزارش رسانه‌ها حاکی از آن است که موساد دفتر خود در دبی را افتتاح کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار