پاسخ تست کرونای قاضی دیوان عالی آمریکا مثبت اعلام شد

منابع خبری از مثبت شدن پاسخ تست کرونای قاضی دستیار دیوان عالی آمریکا خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، پاسخ تست کرونای «برت کاوانا» قاضی دستیار دیوان عالی آمریکا مثبت اعلام شد.

بیانیه رسمی که از سوی دیوان عالی آمریکا در این باره منتشر شد، اعلام کرد که کاوانا واکسن کرونای خود را به طور کامل دریافت کرده بود و هیج کدام از علائم کرونا را نداشت.

دیوان عالی آمریکا همچنین در پیامی توییتری نیز اعلام کرد که روز گذشته از مثبت بودن پاسخ تست کووید-۱۹ کاوانا مطلع شده است.

این مقام ارشد دادگستری آمریکا در حالی به کرونا مبتلا شده که دوره جدیدی در دیوان عالی این کشور در حال آغاز شدن است و دوشنبه هفته آتی، پس از ۱۸ ماه وقفه ناشی از همه‌گیری کرونا قرار است کار این نهاد آمریکایی به طور جدی از سرگرفته شود.

همچنین طی هفته گذشته کاوانا دو مرتبه با دیگر اعضای دیوان عالی آمریکا ملاقات کرده است؛ یک مرتبه در یک نشست خصوصی که روز دوشنبه هفته جاری برگزار شد و دیگری وقتی برای یک راهپیمایی خیریه در واشنگتن دی‌سی سایر مقامات، قضات و افراد مطبوعاتی را همراهی می‌کرد.

تاکنون آمریکا بالاترین میزان ابتلا به کرونا را به ثبت رسانده است. این کشور با دارا بودن بیش از ۴۴ میلیون مبتلا، بیشترین آمار را در میان کشور‌های جهان داراست. همچنین تاکنون بیش از ۷۱۶ هزار نفر در آمریکا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین به تازگی خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این کشور نوشت: کرونا به میزان آنفلوانزای اسپانیایی که در صد سال پیش رخ داد، از آمریکایی‌ها قربانی گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار