سلیمی: عملکرد ورزشکاران پارالمپیکی در مسابقات توکیو فوق العاده بود

ملی پوش سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان بعد از شرکت در مراسم اهدای خون، توضیحاتی را بیان کرد.

بهداد سلیمی، وزنه بردار سابق تیم ملی کشورمان در حاشیه مراسم خیرخواهانه اهدای خون در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسئولان ورزش کشورمان چندی پیش برنامه‌ای را طراحی کرده بودند که ورزشکاران روز ۳۱ شهریور ماه در طرح اهدای خون شرکت کنند تا در انجام این کار خیر سهیم باشند. من هم به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش امروز در مراسم اهدای خون حاضر شده و در این کار خداپسندانه شرکت کردم. امیدوارم همه ورزشکاران و کسانی که به نوعی با ورزش درگیر هستند در این طرح خیرخواهانه شرکت کنند.

ملی پوش سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان بیان کرد: به هر حال ورزشکاران حرفه‌ای به دلیل استفاده از مکمل‌های ورزشی ممکن است دچار غلظت خون و یا مشکلات کلیوی شوند و خون دادن باعث می‌شود تا از مبتلا شدن به این نوع بیماری‌ها در امان باشند.


بیشتر بخوانید


سلیمی درباره عملکرد ورزشکاران کشورمان در مسابقات المپیک و پارالمپیک توکیو نیز گفت: خدا را شکر عملکرد ورزشکارانمان خوب بود. کاروان پارالمپیکی در مسابقات عالی کار کرده است و توانست نتایج بی سابقه‌ای را کسب کند. نتایج کاروان المپیکی هم خوب بود. توانستیم مدال‌های خوبی هم کسب کنیم. در بعضی از رشته‌ها انتقادات زیادی مطرح شد که به نظر من باید از الان روی این رشته‌ها کار شود تا در المپیک بعدی که ۳ سال دیگر برگزار می‌شود، تیم بهتر و آماده تری داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار