آتش‌نشانان همدان سه نفر را از عمق چاه ۴۰ متری نجات دادند

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان گفت: آتش نشانان همدان سه نفر را که در حال حفر چاه در عمق ۴۰ متری گرفتار شده بودند، نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید صادق پورسینا، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۲۱ دقیقه دیروز چهارشنبه، سامانه ۱۲۵ همدان با دریافت خبری مبنی بر گرفتار شدن یک مقنی درون چاه، ۲ گروه عملیاتی از ایستگاه‌های مرکز و بهشت را به محل حادثه اعزام کرد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به سرعت در محل حادثه واقع در شهرک صنعتی الوند اعزام شدند افزود: ۲ نفر به علت سقوط سطل محتوی خاک و سنگ روی سرشان در چاه مصدوم شده بودند و فرد سوم نیز برای نجات آنان وارد چاه شده بود که هر سه در عمق ۴۰ متری گرفتار شده اند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان ادامه داد: با مشاهده شرایط صحنه آتش نشانان بلافاصله عملیات نجات را آغاز  و در ابتدا با استفاده از تجهیزات تخصصی یکی از افراد گرفتار شده را از چاه خارج کردند.

پورسینا افزود: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی وارد چاه شدند و با شیوه‌های تخصصی امداد و نجات ۲ نفر دیگر را که مصدوم و دچار افت هشیاری و ناتوانی حرکتی شده بودند در کمترین زمان از چاه خارج کردند.

او ادامه داد:  مصدومان  تحویل  اورژانس شدند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان دارای ۱۰ ایستگاه عملیاتی فعال با ۲۰۱ نیروی عملیاتی و اداری است که به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.