مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

زمان ثبت‌نام در سامانه دریافت کتب درسی تمدید شد

مودت گفت: نام نویسی در سامانه دریافت کتب درسی تا ۳۱ شهریورماه تمدید شد و دانش‌آموزان فرصت دارند تا این تاریخ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به نام نویسی بیش از ۹۶ درصد دانش‌آموزان خوزستانی در سامانه ثبت کتب درسی، گفت: توزیع کتاب‌های درسی در مدارس صورت می‌گیرد و در بخش خصوصی در سطح استان هیچ گونه توزیعی نداریم.

او افزود: بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی، برای دریافت کتب درسی ثبت‌نام کرده‌اند که پس از اتمام ثبت‌نام دانش‌آموزان و پیش از آغاز مهرماه بین آنها توزیع خواهند شد.

مودت با بیان اینکه کتاب‌های رسیده به خوزستان، از دیروز بین مناطق توزیع و در اختیار مدیران مدارس قرار داده شدند، تصریح کرد: مدیران مدارس براساس زمان‌بندی معین، برای توزیع کتب درسی به اولیا اطلاع خواهند داد تا نکات بهداشتی را رعایت و از تراکم جمعیت اولیا و دانش‌آموزان جلوگیری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش بیان داشت: دانش‌آموزانی که تاکنون برای دریافت کتب درسی ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت کتب درسی به نشانی https://www.irtextbook.ir/ درخواست خود را ثبت کنند، همچنین شرط ثبت‌نام در سامانه دریافت کتب درسی، کامل بودن ثبت‌نام در مدارس است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به وضعیت مناسب ثبت‌نام دانش‌آموزان خوزستانی در سامانه ثبت کتب درسی گفت: نام نویسی در سامانه دریافت کتب درسی تا ۳۱ شهریورماه تمدید شد و دانش‌آموزان فرصت دارند تا این تاریخ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.