اهتمام در ثبت سفارش دانش آموزان و توزیع صحیح کتاب‌های درسی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: کار گروه اطلاع رسانی به مدارس برای اهتمام در ثبت سفارش دانش آموزان و توزیع صحیح کتاب‌های درسی تشکیل جلسه داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین جلسه کارگروه تخصصی سفارش و توزیع کتب درسی در زمینه هماهنگی و برنامه ریزی و توجیه اعضای کارگروه و اطلاع رسانی به مدارس برای اهتمام در ثبت سفارش تمامی دانش آموزان و توزیع صحیح کتاب‌های درسی تشکیل جلسه داد.

او با اشاره به اینکه ثبت سفارش و توزیع کتب درسی دانش آموزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سناد انجام می‌شود افزود: مدارس می‌بایست آخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه‌ای و تحصیلی دانش آموزان را در سامانه سناد به روز رسانی و در اولین فرصت دانش آموزان را برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ثبت نام نمایند.

عبدی پور بیان داشت: کتاب‌های درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم، کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش آموزان استعداد‌های درخشان و دانش آموزان استثنایی از طریق ثبت سفارش انجام می‌شود و ثبت سفارش خرید کتاب‌های درسی نیز از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com میسر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی دوره آمادگی تکمیلی پیش دبستانی استثنایی، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای استثنایی از ۱۴۰۰/۱/۲۲ آغاز و تا ۱۴۰۰/۳/۲۲ ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه‌ای استثنایی نیز ۱۴۰۰/۱/۲۲ لغایت ۱۴۰۰/۳/۲۲ خواهد بود.

او اظهار داشت: زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی نوآموزان آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی) و پایه اول دوره ابتدایی (عادی و استثنایی) از ۱۴۰۰/۴/۶ آغاز و تا ۱۴۰۰/۶/۹ ادامه خواهد داشت و زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه هفتم دوره اول متوسطه، پایه هفتم دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای استثنایی، پایه دهم دوره دوم متوسطه و پایه دهم دوره دوم متوسطه حرفه‌ای استثنایی نیز از تاریخ ۱۴۰۰/۴/۶ آغاز و تا ۱۴۰۰/۶/۱۵ است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.