جذب ۷۲۰ معلم در آموزش و پرورش استان قزوین

امسال ۷۲۰ نفر از دانش آموختگان دانشگاه‌های سراسر کشور از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ به عنوان معلم در آموزش و پرورش استان قزوین جذب شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نجم الدین فلاح شکراوی معاون پژوهش، توسعه و برنامه ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: امسال ۷۲۰ نفر از دانش آموختگان دانشگاه‌های سراسر کشور از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ به عنوان معلم در آموزش و پرورش استان جذب شدند و کار ساماندهی این افراد در نواحی و مناطق آموزشی استان براساس نیاز مناطق به نیروی انسانی انجام شده است.

شکراوی افزود: همچنین قانون استخدام معلمان حق‌التدریس به صورت مرحله‌ای به اجرا درآمده است و بیش از یک هزار و ۹۰ نفر استخدام شدند که در مرحله گذراندن دوره‌های آموزشی هستند.

وی اضافه کرد: تدابیر لازم در جابه جایی نیرو‌ها براساس عدالت آموزشی اندیشیده شده و سعی بر این است تا هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.

شکراوی با اشاره به بازنشستگی سالانه ۶۰۰ نفر از فرهنگیان استان، افزود: قانون رتبه بندی و افزایش حقوق‌ها موجب شده است تا بخش زیادی از فرهنگیان انگیزه ادامه کار داشته باشند و از بازنشستگی منصرف شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار