واکسینه شدن بیش از ۹۶ درصد فرهنگیان استان قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:امروز بیش از ۹۶ درصد فرهنگیان استان در مقابل بیماری کرونا واکسینه شدند و استان قزوین در این زمینه حائز رتبه اول کشور شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امروز بیش از ۹۶ درصد فرهنگیان استان در مقابل بیماری کرونا واکسینه شدند و حدود ۳ و نیم درصد باقی مانده مربوط به مبتلایان به کرونا، خانم‌های باردار و یا کسانی که شرایط خاصی دارند و یا تعداد محدودی از افرادی است که برای دریافت واکسن مجاب نشده اند.

اصغری افزود: به جهت همدلی بین مجموعه آموزش و پرورش و علوم پزشکی، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، استان قزوین رتبه اول کشور در طرح واکسیناسیون فرهنگیان را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: در تلاش هستیم تا دُوز دوم دریافت واکسن فرهنگیان را پیش از آغاز سال تحصیلی به اتمام برسانیم تا چنانچه ضرورت حضور فرهنگیان در کلاس درس ایجاد شد نگرانی وجود نداشته باشد.

اصغری در ادامه با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای کشور و استان تصریح کرد: طبق تصمیمات کشوری بر اساس شرایط خاص کرونایی، تمام ادارات تعطیل می‌باشد و با توجه به اینکه چهارشنبه هفته جاری به دلیل همزمانی با عاشورای حسینی، تعطیل رسمی بود، روز دوشنبه نیز بنا به این تصمیمات، مدارس تعطیل می‌باشد و بر این اساس از روز یکشنبه اول شهریورماه تمام مدارس جهت ثبت نام آماده خدمت رسانی می‌باشند.

اصغری گفت: بر همین اساس کلیه ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی ۱۴ گانه استان از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.