جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

قدرت پدافندی ارتش روز به روز در حال افزایش است

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به افزایش روزافزون قدرت پدافندی ارتش، گفت: تمرکز دشمنان بر مسئله موشکی کشورمان نشان از صلابت نیرو‌های مسلح ایران در منطقه است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ارتباط تصویری با فرماندهان برخی مناطق و گروه‌های پدافندی، با بیان اینکه سامانه‌های به‌روز راداری و موشکی ابزار تولید قدرت و امنیت برای ملت ایران هستند، اظهار کرد: قدرت پدافندی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال رشد و پیشرفت است.

وی افزود: تنوع تولید سامانه‌های بومی راداری و موشکی، انعکاس از اقتدار و تلاش‌های جهادی کارکنان پدافند هوایی است که حرکت روی لبه فناوری دانش نظامی دنیاست و قطعاً آینده روشنی در پدافند هوایی و ارتقاء آن قابل ترسیم است.

امیر الهامی اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران روی مسئله موشکی متمرکز شده‌اند و دائماً در این خصوص ابراز نگرانی می‌کنند و از محدود کردن آن سخن می‌گویند که این مهم نشان از صلابت نیرو‌های مسلح ایران در منطقه است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش اثرگذار و سازنده افسران فارغ‌التحصیل دانشگاه پدافند در یگان‌های پدافندی و عملیاتی، گفت: ارتقای دانش تخصصی، توان علمی و مدیریت صحنه‌ی نبرد در کمترین زمان ممکن، اولین اولویت نیروی پدافند هوایی در افزایش توان رزم است که بحمدالله روز به روز در حال شکوفایی و مایه مباهات هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار