سایت جدید دفع زباله اشنویه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رییس شورای اسلامی شهر اشنویه گفت: سایت جدید دفع پسماند این شهرستان هم اینک از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

خالد جداری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار داشت: مساحت سایت جدید دفن پسماند این شهرستان ۱۵ هکتار است و بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه برای آماده سازی آن هزینه شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی سایت پسماند جدید تسریع پیدا کرده و بازدید‌های میدانی به صورت مکرر انجام می‌پذیرد که با بهره‌برداری از آن یکی از مشکلات اصلی این شهرستان رفع می‌شود.

رییس شورای شهر اشنویه با بیان اینکه این مکان از جاده اصلی پیرانشهر نیز حدود یک کیلومتر فاصله دارد ادامه داد: همه معیار‌های لازم از جمله فاصله از مناطق مسکونی، منابع آب سطحی و زیرزمینی و گزینه‌های دیگر رعایت شده است.

جداری گفت: رعایت کلیه قوانین و مقررات، دارا بودن ضوابط فنی و معیار‌های مورد نیاز یک محل دفن بهداشتی از مهمترین شاخص‌های سایت جدید دفن پسماند این شهرستان است.

وی افزود: اخذ استعلام‌ها و عقد قرارداد با شرکت مهندسین بلافاصله انجام گرفته و گزارش‌های مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی نیز تایید شده است که امیدواریم با بهره‌برداری از این سایت مشکلات مربوط به دفن پسماند پایان پذیرد.

وی اظهار داشت: جاده دسترسی فرعی به عرض هشت متر، ساختمان نگهبانی، ساختمان مدیریت، پارکینگ ماشین‌آلات، حصارکشی محوطه سایت، حوضچه ذخیره و تصفیه شیرابه نیز در این سایت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.