تذکر فرماندار میاندوآب به شهرداری؛

آبیاری با آب آشامیدنی ممنوع/ دستگاه‌‎های اجرایی باید مدیریت مصرف را جدی بگیرند

فرماندار میاندوآب گفت: استفاده از محل‌های تعبیه شده برای آتش نشانی و آب شرب برای شستن خیابان‌ها و آبیاری فضای سبز ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسام شیرازه محبت فرماندار میاندوآب امروز  در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان با تذکر جدی به شهرداری در مورد استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز و شست و شوی خیابان‌ها، گفت: دیده شده که از محل‌های تعبیه شده برای آتش نشانی و آب شرب برای شستن خیابان‌ها استفاده می‌شود که نباید این کار انجام شود و شهرداری حق تکرار دوباره این کار را ندارد.

او با اشاره به مشکلات آب و برق، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید مدیریت مصرف آب و برق را جدی بگیرند و برای پایین آوردن مصرف برق و آب در ادارات دولتی، مدیریت لازم را انجام دهند.

او با اشاره به غرق شدگی‌های اخیر در رودخانه زرینه رود این شهرستان، افزود: امور آب، شهرداری و میراث فرهنگی کارگروهی تشکیل داده و مناطق ویژه شنا مانند دریاچه ارومیه در رودخانه زرینه رود میاندوآب نیز مشخص شود تا مردم بتوانند از این نعمت استفاده کنند.

فرماندار میاندوآب در ادامه با تاکید بر تقویت سازمان آتش نشانی و برطرف کردن کمبود‌ها و نیازمندی ها، گفت: متاسفانه اینگونه تصور می‌شود که شهرداری نسبت به آتش نشانی و رفع نیازمندی‌های آن بی توجه است در حالی که به انواع نهاد‌ها و جاه‌ها کمک می‌کند.

شیرازه محبت هم چنین به عدم زیبایی بصری فعلی رودخانه زرینه رود میاندوآب در داخل شهر اشاره کرد و گفت: با لایروبی رودخانه می‌توان هم به زیبایی بصری شهری افزود و هم از وضعیت ناگوار فعلی رودخانه را خارج کرد.

فرماندار میاندواب به موضوع نان نیز اشاره کرد و گفت: باید مسئولان امر با هرگونه گرانی و کم فروشی و یا کیفیت بد نان برخورد کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.