‍ آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه از امروز

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی از امروز در محل مجتمع توقفگاه اتوبوس رانی در خیابان شهید بابا ساعی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر سعید آبادی رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه بیان کرد: رانندگان اتوبوس و تاکسی‌های شهری، رانندگان مینی بوس و آژانس‌های تلفنی به ترتیب با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از امروز واکسینه می‌شوند.

وی انجام نوبت اول واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه را در دو شیفت صبح و بعد از ظهر اعلام کرد و گفت: روزانه ۲۵۰ الی ۳۰۰ راننده ناوگان واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

سعید آبادی تعداد رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جهت واکسیناسیون را ۹ هزار و ۶۰۰ نفر عنوان کرد.

او از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درخواست کرد: از مراجعه حضوری به اداره تاکسی رانی و اتوبوس رانی سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا خوداری کنند چرا که ساعت و روز دریافت واکسن به آن‌ها اعلام می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در پایان از مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و رئیس مرکز بهداشت ارومیه جهت اجرای واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تشکر کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.