رشد ۵۰ درصدی شمار بستری‌های کرونایی در خوی

در موج جدید شیوع کرونا، شمار بستری‌های مبتلا به این بیماری در خوی به ۲۰۰نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، خانم دکتر مقدم رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی گفت: بی تفاوتی و عادی انگاری مردم در رعایت دستور العمل ها‌ی بهداشتی هر روز شمار بستر‌های مبتلا به کرونا در شهرستان خوی را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه روزانه بطور میانگین ۵۰ نفر مبتلا به کرونا در شهرستان شناسایی و۴۰نفر بستری می‌شوند افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفرمبتلا  به کرونا به علت شرایط حاد ابتلا در این بیمارستان بستری هستند که نسبت به هفته قبل بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی از شتاب گیری واکسیناسیون رایگان کرونا در این شهرستان هم خبرداد و افزود: در حال حاضر یک پایگاه اصلی واکسیناسیون رایگان کرونا در خوی در ورزشگاه ۷، تیر در روبروی پارک ملت با تمام امکانات و تجهیزات  برای ارائه خدمات به مراجعه کننندگان فعال است.

وی تصریح کرد:از آغارطرح  واکسیناسیون  بیش از ۳۱ هزار نفر در گروه‌های سنی بالای ۶۰سال در شهرستان خوی در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده اند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
بابا یارو ویلای 20 میلیاردی تو شمال داره . یک میلیون جریمه که چیزی نیست براش. جریمه باید سنگین باشه و خودرو باید توقیف بشه