فرمانده انتظامی استان قم اعلام کرد؛

جزئیات محدودیت‌های منع تردد در قم

فرمانده انتظامی استان قم جزئیات محدودیت‌های منع تردد در استان را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سردار سید محمود میرفیضی ،فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در جهت اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های منع تردد از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۲۴ مرداد تا ساعت ۲۴ پنجم شهریور ماه در سطح استان قم اجرایی  می شود و در این مدت تردد وسایل نقلیه شخصی در بین استان‌ها ممنوع است.


او افزود: ممنوعیت تردد شبانه نیز همچون گذشته، از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد در تمامی معابر درون شهری سراسر استان قم و بدون در نظر گرفتن وضعیت رنگ بندی اجرا می‌شود.


فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که تمام  مجوز‌های تردد صادر شده در گذشته از سوی  فرمانداری‌ها و سایر نهاد‌ها در این بازده زمانی ابطال شده است، گفت: توصیه پلیس پرهیز از هر گونه سفر در شرایط فعلی است و در صورت ضرورت مانند مراجعه به مراکز درمانی، مجوز بروز صادره  از فرمانداری و با تأیید پلیس معتبر خواهد بود.


او ادامه داد: محدودیت‌های ذکر شده شامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی نمی‌شود.


سردار میرفیضی با درخواست همکاری مردم  استان با خادمان خود در نیروی انتظامی گفت: در صورت بی توجهی رانندگان به ممنوعیت‌ها پلیس اعمال قانون خواهد کرد و مبلغ جریمه نیز در وضعیت قرمز یک میلیون تومان در هر روز خواهد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار