حضور سرزده رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان

صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک پیش از ظهر امروز به صورت سر زده از اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان جودوی کشورمان از ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده است و تا ۲۶ مردادماه ادامه خواهد داشت.

ملی پوشان کشورمان پس از انجام مراحل تست کرونا وارد اردو شدند. امروز ۲۴ مردادماه، ملی پوشان جهت تست آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک و در سالن مرکز سنجش حضور پیدا کردند.

سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به طور سرزده در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور پیدا کرد و با اعضای تیم ملی و کادر فنی به گفت وگو پرداخت.

ایوب رستمی، سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره شرایط آغاز اردوی تیم ملی گفت: خوشبختانه با حمایت‌های رئیس فدراسیون جودو، اردو‌ها را آغاز کردیم. از لحاظ امکانات هر آن چه که نیاز بود را فدراسیون برای ما مهیا کرده است و تمرینات پیگیری می‌شوند. ملی پوشان در خوابگاه آزادی اسکان دارند و این نفرات حاضر در اردو‌ها چکیده جودوی ایران و در واقع مردان آینده المپیک هستند.


بیشتر بخوانید


صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک نیز در جمع ملی پوشان اعلام آمادگی کرد که کمیته ملی المپیک برای فراهم شدن شرایط بهتر تمرینات ملی پوشان در اردو، آماده هرگونه کمک است.

رئیس کمیته ملی المپیک خطاب به ملی پوشان و کادر فنی اعلام کرد: در صورتی که احساس کردید در اردو‌ها چیزی مورد نیاز است، با هماهنگی فدراسیون به کمیته ملی المپیک اطلاع دهید تا امکانات در اختیار شما قرار بگیرد.

لازم به ذکر است، ایوب رستمی هدایت تیم ملی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
جالب اینجانب است که پیشکسوتان کمربند قرمز ها سکوت کردند.
البته. اخیرا استاد کیهان مطالبی اشاره کرد
در رشته های دیگر نگاه کنید پیشکسوتان هرگز سکوت نمی‌کنند
چون به فکر مصالح شخصی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه مخمد درخشان در سالهای دهه 70 برخی پیشکسوتان را با وعده و وعید پیش خرید میکرد تا جاییکه یک پیشکسوت بدون رعایت ضوابط به او کمربند مشکی داد! درخشان با سیاست چوب و چماغ و تفرقه بینداز و حکومت کن ، پیشکسوتان جودو رو نابود کرد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
جودو نابود شد رفت چه گذشته ها اشتباه کردند چه حال اشتباه می‌کنه
به فکر آینده جودو باشید کارشناسان .جودو اگر میخواد در المپیک نتیجه بگیره باید بیش از ده سال کار کنه.
به قول یکی از بزرگان جودو .فقط با استعفا و انتخاب صحیح میتوان جودو به آینده امیدوار بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
اون بزرگ جودو ، بیست سال پیش سر سفره کدوم رییس فدراسیون نشسته بوده که حالا شاکی شده و استعفا امیدوارش میکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
این آرش میراسماعیلی همه رو سرکار میگذاره . دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
لعنت بر مافیای جودو که جودو رو نابود کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
آخه چطور میشه که نود هزار جو.دوکار ایرانی رو تعلیق کنند اما رییس سابق فدراسیون جودو و یار غار رییس فدراسیون جهانی رو دایما به مسابقات مختلف در کشورهای مختلف دعوت کنند ؟؟؟؟؟؟ هر چی آتیشه در جودو ، زیر سر این پدرخوانده جودوست که با نوچه هاش علیه جودوی ایران بحران سازی میکنه ! محمدمنصوری تی شرت فروش رو علیرغم مخالفت نهادهای نظارتی ، سرمربی تیم ملی بزرگسالان میکنه و زیر پای سعید ملایی میشینه که پناهنده بشه ! جامعه جودو بیست و پنج ساله که مخالف حضور این چسبیده به جودوست ولی مدیران و مسئولان بالخصوص معاون ورزش قهرمانی از او حمایت میکنند .آقای علی نژاد این همه حمایت از بحران آفرین جودو کافی نیست ؟ علی نژاد هم خواهد رفت و سابقه بدی از خودش بجا خواهد گذاشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه مسئولان ورزش کشور عبرت نمی گیرند ؟ یک آدم چاپلوس که تی شرت جودو در سالن مسابقات میفروخت رو سرمربی تیم ملی بزرگسالان کرد و رفت و پناهنده شد ! حالا دونفر ایوب رستمی و محمدرضا غفاری که سابقه خوبی ندارند رو در تیم ملی نوجوانان بکار گرفته است ؟ با پاسپورت برادرش محمدرضا غفاری در تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی سال 1384 شزکت داشته و حالا اینها الگوی نوجوانان شده اند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
افشاگری بزرگ : مگه رییس فعلی فدراسیون جودو متواد 1355 نبوده که صغرسن کرده و با تولد 1359 سالیان یال در رقابتهای نوجوانان و جوانان با بچه تر از خودش مسابقه میداده ؟ متاسفانه جودو دو دهه است درگیر این کثافت کاریها شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
اگر آرش میراسماعیلی صغر سن بوده رییس اونوقت فدراسیون جودو و سرمربیان تیم ملی جودو در آن زمان کاملا مطلع بوده و با مدالهای آرش کلی سکه و دلار گرفته و به شهرت خود افزودند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
ایناهمش تبلیغاته والا جودوتعلیقه ومسابقات بین المللی درپیش نداره به جای این کارها بایدفکرپشتوانه سازی بود عوامفریبی خوب نیست
مگه مسابقه ای درپیش است هدف از تشکیل اردو چیه
ورزشکاران از سراسر کشور با چه هدفی جمع شدن
البته حقوق مربیان که پرداخت میشه
خدایا به داد جودو برساقایون اردوهای الکی میزارن اولا که تواین اوضاع فوق العاده خطرناک کرونا این اردوهادرست نیست ثانیااقای میراسماعیلی یه کم انصاف داشته باش وبرواستعفاکن
Iran (Islamic Republic of)
ورزشکار
۱۷:۴۴ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
سوال؟مگه رشته جودو تحریم نیست دلیل این اردو در موقعیت و پیک کرنا چیست ؟
جان این جوانان آقای صالحی امیری مهم نبست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
رییس انجمن کوراش ، مسابقات قهرمانی کشور هم در مشهد برگزار کرد کجا بودید؟
آخرین اخبار