تجلیل از خبرنگاران کوهبنانی

طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور جمعی از مسئولان محلی از خبرنگاران کوهبنانی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت روز خبرنگار، نشست اصحاب رسانه با حضور فرماندار کوهبنان، مسئول دفتر نماینده شهرستان‌های زرند و کوهبنان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان در سالن اجتماعات فرماندارى این شهرستان برگزار شد.

حمید گلستانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالگرد شهید صارمی، گفت: در شرایط بیماری کرونا، بعد از کادر درمان، خبرنگاران هستند که باید از آن‌ها قدردانی شود.

حسین سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان نیز روز خبرنگار را تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه خبرنگار شهید صارمی، گفت: اگر امروزه فرصت خدمتگزاری فراهم شده از برکت خون شهدا است.

او افزود: همه خبرنگاران در سراسر کشور از نخبگان جامعه هستند که درد‌ها و چالش‌های جامعه را می‌بینند و منعکس می‌کنند و مسئولان هم باید به آن‌ها توجه و در جهت رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

سالاری تصریح کرد: در شهرستان کوهبنان اقدامات خوبی انجام شده است؛ اما در شرایط بیماری کرونا و جنگ اقتصادی هستیم که شهرستان کوهبنان و استان کرمان هم متاسفانه از نظر بیماری در وضعیت خوبی قرار ندارند، بنابراین باید هم مردم و هم مسئولان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در راه  قطع زنجیره بیماری تلاش کنیم تا واکسیناسیون عمومی صورت بگیرد که رئیس جمهور هم تاکید زیادی داشتند، بحث واکسیناسیون سرعت بگیرد.

او بیان داشت: با همه تنگنا‌هایی که در زمینه اقتصادی وجود داشت؛ اما طی پارسال، اقدامات خوبی انجام شده است.

فرماندار کوهبنان گفت: به لحاظ عمرانی، تجهیز دستگاه‌ها و نهاد‌ها و... را داشتیم که در هفته دولت، اقدامات انجام شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

سالاری، برای همه کسانی که هفته گذشته وظیفه خود را در شورا‌های اسلامی شهر و روستا آغاز کرده اند، آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این نشست، با اهدای لوح از خبرنگاران تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار