استاندارکرمان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

استاندار کرمان در پیامی با تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران استان کرمان در خواست کرد، با شناخت نیاز‌های مردم، مطالبات اجتماعی آنها را منعکس کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندارکرمان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی صادرکرد:

در این پیام آمده است:

اصحاب قلم به گواه تاریخ همواره در دست‌یابی به آزادی‌های مدنی و توسعه پایدار، اشاعه فرهنگ مطالبه‌گری، رشد و توسعه فرهنگی پیشرو و تاثیرگذار بوده اند.

فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های متعهدی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر و سترگ اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و با حق گویی و مطالبه گری و با تکیه بر اصول حرفه‌ای و اخلاقی و مسئولیت اجتماعی خود، امید آفرینی و ایجاد اعتماد در چالش‌ها و بحران‌ها به کمک سیستم مدیریتی آمده و موجبات پیشرفت و بالندگی جامعه و زمینه مدیریت کارآمدتر را فراهم کرده‌اند.

 امروزه نقش خبرنگاران به عنوان عناصر مهم توسعه و توانمندسازی جامعه در اعتلای افزونتر و توسعه متوازن استان کرمان، انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان غیرقابل انکار است.

 اهالی رسانه می‌توانند با همدلی، تلاش، مشارکت و برجسته‌سازی پتانسیل‌های استان و گفتمان سازی نقش بسزائی در گسترش سرمایه گذاری و رونق اقتصادی ایفا کنند و موجب دستیابی استان پرظرفیت و کهن کرمان به جایگاه حقیقی و تاریخی خود شوند.

 رسانه‌ها مشاوران دلسوز و توانمند ما هستند و مسئولین بایستی با احترام به حرفه خبرنگاری، آزادی بیان مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان ابزاری قدرتمند و رکن چهارم دموکراسی، آن‌ها را در انجام رسالت خویش یاری کنند.

از خبرنگاران سختکوش و نیک اندیش استان کرمان می‌خواهم با روایت امید، عشق و آزادی، وفاداری به حقیقت و بازتاب واقعیت و شناخت نیاز‌های مردم، مطالبات اجتماعی را با تکیه بر پشتوانه مردمی، اخلاق و قانون به مدیران اجرایی استان منتقل کنند و آن‌ها را در اجرای سیاست‌ها یاری کنند و با معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه افزایش سرمایه‌های اجتماعی را مهیا سازند.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و قلم، بویژه شهدای رسانه استان اسطوره ساز کرمان، روز خبرنگار را به اهالی رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی استان کرمان تبریک می‌گویم.

از اصحاب فرهیخته قلم و رسانه استان کرمان که در طول یکسال گذشته منشاء خدمات ارزشمند بسیاری بوده‌اند و با همراهی، تلاش شبانه روزی و مشارکت فعالانه و مستمر در ارتقا آگاهی‌های عمومی به ویژه در مدیریت بیماری کرونا و برگزاری انتخابات پرشور تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر نموده و از پروردگار متعال سرافرازی، سلامتی و توفیق روزافزون برای جامعه رسانه‌ای استان را مسئلت دارم.

زینی وند استاندارکرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار