مدیرکل صداو سیمای مرکز کرمان:

خبرنگاری با آزاد منشی و آزادگی مساوی است

علیرمضانی گفت: خبرنگاری از ابتدا با خطر همراه بوده و هر خبرنگاری که آزاد منش باشد در راه آرمان هایش آسیب هایی می‌بیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  احمد علیرمضانی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران واحد مرکزی خبر و باشگاه خبرنگاران جوان با گرامیداشت یاد و خاطر شهید صارمی گفت: اطلاع رسانی و خبر موضوع جدیدی نیست و پیام رسانی حضرت زینب(ع) در اوج خطر نوعی خبر رسانی بود.

او افزود: خبرنگاری از ابتدا خطر داشته و خبرنگاری مساوی است با آزاد منشی و آزادگی و کسی که این خصلت را داشته باشد آسیب می‌بیند.

علیرمضانی با اشاره به خطر کار خبرنگاری به هزینه پایین حق الزحمه های خبرنگاران به خصوص خبرنگاران شهرستان ها اشاره کرد و گفت: پیگیر این موضوعات و استخدام ها هستیم، ولی تا مطلوب فاصله داریم.

او  تصریح کرد: بخش های خبری بیننده و مخاطب بیشتری دارند و این نشان دهنده امر خطیر اطلاع رسانی است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به ارزیابی شبکه کرمان در بین مردم افزود: نظر سنجی های مرکز کرمان بهترین نظر سنجی ها در سطح کشور شد و با این نظر سنجی نظرات مردم به خوبی جمع آوری شد.

در این مراسم نعمتی معاون اطلاعات و اخبار صداو سیمای مرکز کرمان از تلاش های خبرنگاران در شرایط کرونا قدر دانی کرد و گفت: خبرنگاران و عوامل خبری به خوبی مراسم سالگرد سردار سلیمانی و انتخابات اخیر را پوشش دادند.

میرکمالی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان نیز گفت:باشگاه خبرنگاران در جمع استان های برتر کشور در امر اطلاع رسانی در روز انتخابات بود و در شرایط بیماری خبرنگاران و عوامل خبری باشگاه تمام تلاش خود را برای پوشش اخبار در مراسم  مختلف به کار گرفتند.

در پایان این مراسم از تلاش های بی دریغ علی میر علی محمدی که به افتخار بازنشستگی رسید، قدردانی شد.

معاونت واحد خبر، مدیر اتاق خبر واحد خبر در تهران و کرمان، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کرمان و سال ها دبیری خبر و خبرنگاری در کارنامه کاری علی میرعلی محمدی است.

قدردانی از خبرنگاران واحد مرکزی خبر و باشگاه خبرنگاران نیز از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار