بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۵ مرداد؛

خسته نباشید چهره های سیاسی کشور به پهلوان حسن یزدانی / تصویری از قالیباف در کنار رئیس جمهور و مقامات دیگر کشورها / حضور کدخدایی در مراسم تحلیف

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید:


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

" پهلوان حسن یزدانی چنان محکم برای مردم ایران جنگیده که همه از او انتظار قهرمانی دارند. اما او با هر نتیجه‌ای عزیز مردم ایران است. در چند روز اخیر دلاور مردان ایرانی در توکیو گل کاشتند و زیر پرچم خوش رنگ ایران زیبایی غیرتشان را به تصویر کشیدند. ایران اسلامی به شما افتخار می‌کند"

.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

" حسن یزدانی عزیز.
غیرت شما بیش از طلا می‌ارزد.‌
نمی‌توان برای آن قیمت گذاشت.
اشک‌های مردانه‌ات که نشان از وطن دوستی و غیرت ایرانی است را ستایش می‌کنم. یاد جهان پهلوان تختی را در وجود ملت قهرمان پرور ایران زنده کرده‌ای."

.

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دولت دوازدهم:

" خسته نباشی جهان‌پهلوان! در فهرست چیز‌هایی که تو را عزیز مردم ایران کرده، مطمئن باش رنگ مدال‌ها کمترین اهمیت را دارد. سرت را بالا بگیر تو قهرمان همه ملت ایرانی. به پاس همه لحظات بی‌نظیر و غرورانگیزی که برای‌مان آفریدی، به پاس آن همه شادی که به قلب همه ایرانیان هدیه کردی، به پاس منش پهلوانی و اخلاق دوست‌داشتنی و هزار و یک ویژگی خوب دیگرت، قدردانت هستیم"

.

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک:

" بزرگی می‌گفت اگر در زندگی به در بزرگی رسیدی که قفل بر آن بود ناامید نشو.
چون اگر قرار بود بازنشود جای آن دیوار می‌گذاشتند.
امروز درسالن بزرگ کشتی توکیو شاهد بودم که حسن یزدانی باتمام غیرت و غرور ایرانی در رقابت باحریف سرسخت خود رقابت را واگذار کرد، اما نه تنها ملت ایران ایشان را بازنده نمی‌دانند بلکه رقیب او نیز اعتراف کرد که قوی‌ترین مردی است که تاکنون دیده است.
پهلوان ایرانی همچنان بالبخند‌های همیشگی و منش اخلاقی خود محبوب دلهاست."

.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویری از خودش در کنار رئیس جمهور و مقامات دیگر کشورها نوشت:

" همدلی و هم‌افزایی دو قوّۀ مقننه و قضائیه با قوۀ مجریه به عنوان مسئول اصلی تامین ثبات اقتصادی و زندگی خوب برای مردم، ضروری است و نقشی اساسی در ایفای هر چه تمام‌تر این وظیفه خطیر دارد.⁣

در همین راستا مجلس با تأکید بر استقلالِ قوا و رعایتِ همۀ ضوابط قانونی «پیمان همکاری با دولت» را  بر اساسِ منافع ملّی و مطالبات مردم اعلام می نماید. ⁣

مجلس یار و همراه دولت در مسیر پیشرفت کشور و البته ناظری فعّال و دلسوز در تحقّق تعهدات دولت می باشد.⁣"

.

عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان تصاویری از حضورش در مراسم تحلیف رئیس جمهور را در فضای مجازی منتشر کرد:

" حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور"

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار