بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۲ مرداد؛

تصویری از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در حساب فضائلی / پست خداحافظی معاون وزیر ارتباطات/ تبریک رضوی به مدال آور کشتی فرنگی

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید:


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تصویری از مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در حسابش منتشر کرد:

" مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوره سیزدهم"

.

سید عباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان تصاویری از مرکز همایش‌های بین المللی که در اصفهان ساخته شده را در حسابش منتشر کرد و نوشت:

" تیرماه سال گذشته در سفری به اصفهان از آخرین مراحل ساخت مرکز همایش‌های بین المللی این کلان شهر بازدید کردم. خوشحالم که امروز این اَبَر پروژه ملّی که در منطقه بی نظیر و در جهان کم نظیر است با اتکاء به《دانش و سرمایه ایرانی》 تکمیل شده است. دستمریزاد"

.

سجاد بنابی، معاون توسعه‌ سرمایه‌ انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم تصویری را به همراه آذری جهرمی منتشر و درباره دوران کاری اش در این وزارتخانه نوشت:

"  امروز ٣ سال از زمانی که وارد وزارت ارتباطات شدم می‌گذرد. در این مدت ۴ ماه به عنوان دست‌یار جوان وزیر، ٢٣ ماه به عنوان عضو هیأت مدیره‌ زیرساخت و ٨ ماه به عنوان معاون توسعه‌ وزارت مشغول بودم. تلاش کردم خدمت‌گزار خوبی باشم و البته معترف به ضعف‌ها و قصورهایم هستم. حلالم کنید."

.

سید محمود رضوی، مشاور فرهنگی و هنری رئیس مجلس با انتشار توئیتی کسب مدال برنز کشتی فرنگی توسط محمدهادی ساروی را تبریک گفت:

" محمد هادی ساروی در رده بندی کشتی فرنگی جنگید و برای ایران مدال برنز به ارمغان آورد، مدال شیرینی بود، اما زیباتر پناه بردن شیرمرد مازنی بر دوش رسول جزینی مربی اش بود!
تبریک به همه مردم و محمد بنا و علیرضا دبیر"

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار