بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۱ مرداد؛

افتتاح پروژه بزرگ مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان/ تصویری از وزیر کشور در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید:


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

پیروز حناچی، شهردار تهران در جدیدترین فعالیت مجازی‎اش تصاویری از پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) را منتشر کرد و نوشت:

"بهره‌برداری از فاز نخست پروژه‌ی باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س)

به لطف خدا و همت همکارانم فاز نخست پروژه‌ی باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگترین پروژه‌ی بازآفرینی شهری با رویکرد کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی مناطق ۱۷ و ۱۸، رونق گردشگری شهری و افزایش تاثیرات مثبت فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار شهر آغاز به کار کرد. این پروژه به طول ۹ کیلومتر بر بام تونل قطار تهران تبریز و عرض ۳۰ متر با وسعت حدود ۲۷ هکتار تعریف شده است که با احتساب فضای بین جدار ساختمان‌های شمالی تا جنوبی طرح و خیابان موجود، این محدوده در مجموع به حدود ۵۰ هکتار در فازهای بعدی افزایش پیدا می‌کند.

هرچند مناطق ۱۷ و ۱۸ تحت تاثیر راه‌آهن شکل گرفتند، اما تردد، بوق و لرزش قطار آسایش را از مردم این مناطق سلب کرده‌بود. در این دوره تلاش کردیم چند اقدام را به موازات هم انجام دهیم. ابتدا توافق با راه‌آهن انجام شد و با انجام این توافق مسیر انجام پروژه باز شد. در کمیسیون ماده ۵ این پروژه به تصویب رسید و از بین ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی طرح برنده برای اجرا انتخاب شد و در ابتدای سال کلنگ آن را به زمین زدیم. در فاز نخست حدود ۱۰ هزار متر‌مکعب بتن‌ریزی و بیشتر از این مقدار هم عملیات خاکی انجام شد تا این فضا به قلمرو عمومی برای مناطق ۱۷ و۱۸ تبدیل شود. 

در این دوره توجه به مناطق جنوبی را بیشتر کردیم و نسبت اختصاص بودجه شمال به جنوب که در گذشته ۵۵ به ۴۵ درصد بود را برعکس کردیم.
امیدوارم با پیگیری شورا و شهردار جدید این نگاه ادامه پیدا کند. چرا که این نگاه و اقدامات، نتیجه یک تغییر نگرش برای بالا بردن کیفیت زندگی و  کالایی نشدن شهر است
"

/

 

جواد ظریف، وزیر امورخارجه دولت دوازدهم با انتشار تصاویری از مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان پستی را منتشر کرده است.

"سلام دوستان
افتتاح پروژه بزرگ مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان را به شهردار ارجمند، تلاشگران شهرداری، مردم عزیز اصفهان و همه دست‌اندرکارانی که در احداث و اتمام این طرح زیبای ملی مشارکت داشتند تبریک می‌گویم. این مجموعه بی‌‌نظیر در غرب آسیا، که بهترین‌های هنر ایرانی را با بالاترین استانداردهای حرفه‌ای بین‌المللی درآمیخته، محلی مناسب برای نشست‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دولتی و تجاری و نیز نماد گفتگوی تمدن‌ها و تعامل سازنده با جهان است. امیدوارم با بهره‌برداری مناسب و درخور از این مرکز، شاهد نقش‌افرینی بیشتر شهر زیبا و تاریخی اصفهان در ترویج فرهنگ گفتگو، صلح، همکاری، رواداری و توسعه باشیم
"

/

/

/

 

مرتضی دامن پاک جامی، سفیر ایران در پرتغال نیز توئیتی را درباره مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان منتشر کرد.

"مرکز همایش های بین المللی اصفهان ، ترکیبی فوق العاده از هنر ایرانی ، معماری و زیبایی در شهر فرهنگی افتتاح شده است ، به لطف شهرداری و مردم اصفهان و همه کسانی که این پروژه را اجرا کردند."

/

 

رحمانی فضلی، وزیر کشور در دولت دوازدهم، تصویری از خود در حاشبه آخرین جلسه هیات دولت منتشر کرد.

/

 

محمد شریعتمداری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از پرداخت مطالبات معوقه 8 ساله بازنشستگان نوشت:

"‏پرداخت مطالبات معوقه ٨ ساله بازنشستگان و افزایش سودآوری شرکت ها یکی از نتایج اعتماد به جوانانی همچون رضا مسرور است. ‎خبر خوب امروز به تخصيص ۱۰۰۰ میلیارد تومان سهام شرکت های دولتی به ‎صندوق بازنشستگی فولاد برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان این صندوق در سال ۱۴۰۰ است"

افتتاح پروژه بزرگ مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان/ تصویری از وزیر کشور در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت

 

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار