اختصاص۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان عجب‌شیر

فرماندار شهرستان عجب‌شیر گفت:با برنامه ریزی‌های انجام شده و تهمیدات اندیشیده شده امسال ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار استانی به شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عادل اصغرپور فرماندار شهرستان عجب‌شیردر جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بر اهمیت محرومیت‌زدایی در شهرستان تاکید کرد و خواستار جدیت دستگاه‌های اجرایی در ارسال به موقع صورت وضعیت طرح‌ها جهت جذب اعتبارات شد.

اوگفت: با تلاش مدیران اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف با دست خالی انجام شده است تا از حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببریم و بازخورد‌ها را در خدمت به مردم ببینیم.

اوبا اشاره به تحریم‌های ظالمامه، شیوع ویروس کرونا و شرایط بد اقتصادی کشور اضافه کرد: به رغم تلاش دولت برای افزایش درآمد‌ها سال گذشته درآمد‌ها به حداقل رسید و براین اساس هم اعتبارات نیز کاهش یافت، اما برنامه ریزی خوبی انجام شد.

فرماندار شهرستان عجب‌شیر یاد آور شد: باتوجه به کاهش درآمد‌های دولت در سال گذشته بسیاری از طرح‌های فرهنگی و هنری تحت تاثیر قرار گرفت.

اصغرپور همچنین بر نظارت مدیران اجرایی بر هزینه کرد اعتبارات تاکید کرد و گفت: بودجه دولت محدود بوده و باید اعتبارات در محل‌های تعیین شده و اولویت‌دار هزینه شود.

او خاطرنشان کرد: به رغم مشکلاتی که به لحاظ اعتباری داشتیم در زمینه آب شرب و ایجاد دیوار ساحلی در روستای قوزلوجه و مسیر پادگان که منطقه گردشگری و پرتردد راه روستا‌های بخش قلعه چای است اقدامات خوبی انجام و شرایط پایداری ایجاد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار