ضریب نفوذ گاز در روستا‌های کردستان به ۹۸ درصد افزایش خواهد یافت

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت:با اتمام گازرسانی به ۱۴۵ روستا تا دهه فجر سال جاری ضریب نفوذ گاز در روستاها‌ی کردستان به ۹۸ درصد می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اظهار داشت:، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی به ۹۶ درصد رسیده است که با اتمام گازرسانی به ۱۴۵ روستا تا دهه فجر سال جاری، این عدد به ۹۸ درصد افزایش خواهد یافت.

فعله گری افزود: شرکت گاز کردستان در نظر دارد در نیمه دوم سال جاری عملیات گازرسانی به همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان را به اتمام برساند.

اوگفت: توسعه گازرسانی در استان کردستان به گام‌های پایانی نزدیک می‌شود و یکی از استان‌های سخت‌گذر، دارای مراتع، کوهپایه‌ها رودخانه‌های خروشان، مسیر‌های سنگلاخی و شیب‌دار و مهم‌تر از همه، استانی که حدود ۲۲۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد به یکی از استان‌های سبز کشور تبدیل شد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان عملکردشرکت گاز را بسیار فراتر از تعهدات آن ذکر کرد و افزود: به موازات گسترش روزافزون واحد‌های صنعتی در این استان، گازرسانی نیز روندی شتابان داشته و سبب تقویت و رونق فعالیت‌های تجاری در این خطه شده است.

فعله‌گری بیان کرد: شرکت گاز استان کردستان در زمینه عمل به تعهدات، کارنامه‌ای درخشان داشته و در زمینه مسؤولیت‌های اجتماعی نیز از برترین دستگاه‌های اجرایی استان به شمار می‌آید به گونه‌ای که برای انگیزه‌بخشی به کارکنان خود، طرح طبقه‌بندی مشاغل را اجرایی کرده است و در حال حاضر رویکرد‌های کیفی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و می‌کوشد با طراحی مجدد شبکه گاز استان کردستان، کیفیت خدمت‌رسانی به مشترکان را ارتقا دهد.

او با بیان اینکه ضریب‌نفوذ گاز در شهر‌های کردستان ۱۰۰ است، گفت: عملیات گازرسانی به شهر‌های استان کردستان به پایان رسیده و نواحی باقی‌مانده که از آن‌ها با عنوان حفره‌های خالی یاد می‌شود، بافت‌های مسکونی یا تجاری تازه‌ساخت هستند که به تازگی در حاشیه شهر‌ها شکل گرفته‌اند و با تکمیل پروژه‌های در دست اجرا، این اقشار نیز در آینده نزدیک به شبکه گاز متصل می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان اذعان کرد: شرکت گاز کردستان در نظر دارد در نیمه دوم سال جاری عملیات گازرسانی به همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان کردستان را به اتمام برساند که با تحقق این مهم، نام کردستان به عنوان یکی از استان‌های سبز پیشرو در کشور مطرح خواهد شد.

فعله گری یادآور شد:در حال حاضر ۶ شهر استان کردستان بعنوان شهر سبز معرفی شده است که می‌توان به شهرستان مرزی بانه با ضریب نفوذ بیش از ۹۵ درصد، دهگلان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصد، دیواندره با ضریب نفوذ بیش از ۹۵ درصد، قروه با ضریب نفود ۱۰۰ کامیاران با ضریب ۹۸ درصد و سروآیاد با ضریب نفوذ ۹۸ درصد اشاره کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.