عملیات گازرسانی به ۱۷ روستای مریوان در حال اجراست

نماینده مردم شهرستان مریوان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی مریوان از اجرای عملیات گازرسانی به ۱۷ روستا‌ی مریوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  قاسمی پور نماینده مردم شهرستان مریوان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از کارکنان شرکت گاز استان کردستان به سبب ارائه مطلوب خدمات گازرسانی در شهرستان مرزی مریوان، بیان داشت: اکنون عملیات گازرسانی به چهار مجتمع روستایی و ۱۷ روستا در شهرستان مریوان در حال اجراست که نشان از عزم مجموعه شرکت گاز کردستان برای بهره مندی و تحت پوشش قرار دادن تمامی مناطق محروم و دور از امکانات از نعمت گاز طبیعی است.

قاسمی پور در روز یکشنبه مورخ سیزدهم تیرماه سال جاری حین بازدید از پروژه گازرسانی به مجتمع روستایی گلیه گفت: با پیمودن مسیر سخت و صعب العبور و شیب دار گازرسانی به این مجتمع تلاش و فداکاری کارکنان و عوامل اجرایی پروژه‌های گازرسانی شرکت گاز کردستان روشن گردید که در این هوای گرم و طاقت فرسا و در راس کوه‌ها و گذرگاه‌های خطرناک به چه مشقتی کار لوله گذاری صورت می‌گیرد.

او افزود: به‌راستی گازرسانی به سخت‌گذرترین نقاط استان کردستان و دیگر نقاط کشور همتی مضاعف می‌خواهد که این هدف با تلاش کارکنان شرکت گاز استان کردستان محقق شده است.

در ادامه این بازدید  فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان ضمن تشکر از نماینده مردم شهرستان مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی یکی از مسئولین و نمایندگان مردم از پروژه‌های گازرسانی بازدید بعمل می‌آورد و از نزدیک با دشواری‌های عملیات و اجرای پروژه‌ها آشنا می‌گردد هم موجب دلگرمی و نشاط عوامل اجرایی می‌گردد و هم اینکه راه دریافت بودجه و اعنبارات برای اینگونه پروژه‌های ملی هموار می‌گردد.

او افزود: در سال جاری ۹ واحد صنعتی هم در شهرستان مریوان به شبکه سراسری گازطبیعی متصل می‌گردد.

شهرستان مریوان داری ۱۵۱ روستاست که تعداد ۱۳۹ روستا از قابلیت گازرسانی برخوردارست که در حال ۱۱۵ مورد گازدار بوده و عملیات گازرسانی در ۱۷ روستا در جریان است و ۷ روستای دیگر در دست طراحی می‌باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.