وحشت مردم از ورود ناگهانی پلنگ به مدرسه + فیلم

ورود ناگهانی پلنگ به یک مدرسه در هند موجب ترس و وحشت افراد محلی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مواردی که اغلب در کشور هند دیده می‌شود هجوم حیوانات وحشی مانند پلنگ یا ببر به مناطق مسکونی و حمله آن‌ها به انسان یا حیوانات اهلی است. به تازگی نیز ورود یک قلاده پلنگ به مدرسه‌ای این کشور خبرساز شده است.

پس از وقوع این حادثه، ماموران جنگلبانی در منطقه «احمدنگار» در ایالت ماهاراشترا وارد عمل شدند و این حیوان را شکار کردند. این پلنگ یک پلنگ نَر بود که جراحت‌هایی در بدنش دیده می‌شد. این حیوان در حالی که دچار جراحت شده بود به این مدرسه پناه برد. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است لحظه نجات و شکار این حیوان را به تصویر می‌کشد.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو مشاهده می‌شود که ماموران جنگلبانی با استفاده از تجهیزات مخصوص موفق به شکار این حیوان می‌شوند. این حیوان پس از بیهوش شدن توسط گلوله‌های بیهوشی از مدرسه منتقل شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی عملیات نجات و شکار حدود ۴ ساعت به طول انجامید.

در این حادثه به هیچ یک از ماموران آسیبی وارد نشد. این حیوان پس از نجات به مرکز نجات پلنگ "مانیکدوه" واقع در "جونار" منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۶ تير ۱۴۰۰
کرونا که اذیتتون نکرد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۵ تير ۱۴۰۰
مدرسه کجا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۵ تير ۱۴۰۰
اگه برای ایران بود احساس خطر میکردن خیلی سری میکشتنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۵ تير ۱۴۰۰
پلنگ موجودی بسیار زیباست. امیدوارم نسل پلنگ های ایرانی افزایش پیدا کنه
آخرین اخبار