ترس نظامیان آمریکا از قدرت نیرو‌های مقاومت عراق

منابع عراقی اعلام کردند نظامیان اشغالگر آمریکا به‌دلیل ترس از نیرو‌های مقاومت عراق سربازان بیشتری را به عین‌الاسد فرستادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صابرین نیوز، نظامیان تروریست و اشغالگر ارتش آمریکا به‌دلیل ترس از حملات زمینی نیرو‌های مقاومت عراق به پایگاه نظامی «عین‌الاسد» تصمیم گرفتند سربازان بیشتری به این پایگاه اعزام کنند.

پیش‌تر جویی هود، دستیار موقت وزیر خارجه آمریکا از گروه‌های عراقی خواهش کرد به مواضع نظامیان این کشور حمله نکنند.

بر این اساس، پس از تشدید حملات گروه‌های عراقی به پایگاه‌های آمریکا در این کشور، هود گفت: علی‌رغم آن‌که حمله این گروه‌ها به مواضع نظامیان آمریکایی تشدید شده است، اما ما با آن‌ها وارد جنگ تمام‌عیار و آشکار نشده‌ایم.

کتائب سیدالشهدای عراق نیز وجود میانجی‌گری احزاب مختلف با هدف جلوگیری از حمله به نیرو‌های آمریکایی در این کشور را اعلام کرده و گفت: مقاومت اسلامی عراق هرگونه میانجی‌گری درمورد توقف حملات نظامی علیه نیرو‌های آمریکایی را به‌شدت رد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۵۰ ۲۰ تير ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء والصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ :
درود و خداقوت بر دلاور مردان مرد شیر دلان مقاومت اسلامی امت واحده رسول الله ص باد ، بنابراین خبر بسیار دلگرم کننده از طرف شما به امت واحده رسول الله ص در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص نه تنها به حضور نظامی آمریکایهای تروریست جنایتکاران اشغالگران غارتگران و همپیمانانشون همچون داعش ملعونین در عراق پایان و خاتمه دهید به حضور سیاسی فرهنگیشون هم پایان و خاتمه دهید که این یک تکلیف واجب دینی قرآنی الهی است از طرف خداوند جل جلاله و حضرت رسول الله ص و آل طیبین طاهرین معصومین س ع ایشان و باید با شدت و حدت و اقتدار و قدرت و هماهنگی و اتحاد عمل کنید و بدانید و آگاه باشید ای مومنین مسلمین حزب الله جل جلاله دستان پر قدرت خداوند جل جلاله در تمامی اوقات و لحظات نبرد حق علیه باطل با شما خوبان شجاعدل خواهد بود و نصرت الهی بسیار نزدیک است و پیروزی نهایی با شما مقاومت اسلامی امت واحده رسول الله ص امت حزب الله جل جلاله در عراق و در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص خواهد بود . وَأُخْرَىٰ تُحِبُّونَهَا ۖ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
لبیک یا رسول الله ص لبیک یا حیدر کرار علی ع لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۰ تير ۱۴۰۰
هیمنه عراقی ها به آمریکایی ها نشان خواهد داد که باید از عراق فرار کنند و برود. عراق پیروز خواهد شد به حق جواد الایمه
آخرین اخبار