بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۴ تیر؛

اعتراض رئیس مجلس به قطعی مکرر برق در سراسر کشور/ دیدار محسن رضایی با خانواده شهید شاهی / خبر خوش وزیر ارتباطات از ساخت ورزشگاه در بشاگرد

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویری از دیدار با خانواده شهید احمد شاهی در حسابش بارگذاری کرد:

" توفیق یافتم همراه با خانواده‌ام برای نکوداشت یاد شهید والامقام احمد شاهی و تکریم خانواده صبور و مقاوم او و دیدار با دو پسر نازنین اش به منزل شهید بروم.

این جانباز شهید و خانواده پرافتخارش، در طبقه پنجم یک ساختمان بدون آسانسور، در منزلی استیجاری زندگی می‌کردند. با بنیاد شهید صحبت کردم مشکل مسکن آن‌ها را حل کنند.

احمد به رغم تحمل سختی‌های ناشی از عوارض شیمیایی، هرگز زبان به شکایت نگشود و چند روز قبل، در اوایل تیرماه به دیدار حق شتافت."

 

.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی توئیتی را درباره قطعی مکرر برق بدون اطلاع رسانی در کشور منتشر کرد:

" قطعی مکرر برق درسراسر کشور ومختل شدن زندگی و کسب‌وکار مردم، نیازمند تدبیر ومدیریت است؛ اگر افزایش مصرف و مازاد تقاضا به هردلیلی درکوتاه‌مدت جبران نمی‌شود، لااقل به برنامه اعلام‌شدۀ خاموشی‌ها پایبند باشید تامردم بتوانند مشکلات راتدبیر کنند.

مردم از اینهمه بی‌برنامگی کلافه شده‌اند."

.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصویری از دانش آموزان بشاگردی را منتشر کرد و در توضیح این تصویر نوشت:

" بچه‌های پرشور و نازنین «بشاگرد» خواسته بودن که اون‌ها هم زمین چمن فوتبال داشته باشن تا بتونن در ورزش رشد کنند.

بعد از سفرم به بشاگرد، ما با هم رفیق شدیم. دیروز اون‌ها خوشحال بودند و یک پیام و چندتا عکس برام ارسال کردن که نشون می‌داد عملیات احداث ده ورزشگاه در مناطق مختلف بشاگرد آغاز شده است. منم مثل اون‌ها خوشحال شدم.

از ایرانسل و همراه اول که با مشارکت استانداری هرمزگان، خواسته‌ی این بچه‌ها رو برآورده کردند، تشکر می‌کنم"

.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش با انتشار توئیتی روز ملی قلم را به تمام فرهیختگان و معلمان تبریک گفت:

" خداوند «کریم» است آنگاه که انسان را خلق می‌کند و «اکرم» است آنگاه که با قلم تعلیم می‌دهد.
«۱۴ تیر، روز ملّی قلم» را به تمامی فرهیختگان میهنم، به ویژه معلمان «مولف» و دانش‌آموزانِ «صاحب‌قلم» که با زایش ذهن و رویش قلمشان، بسترساز مسیر سخت، اما سبز سعادت هستند، تبریک می‌گویم."

.

مهدی چمران، منتخب شورای شهر تهران با انتشار توئیتی روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفت:

" روز ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر همه زحمتکشان ساده و بی منت شهرداری‌ها مبارک باد. آنان که شب زنده دار‌های کافه‌های خیابانی هم حتی زحمت شبانه آن‌ها را نمی‌بینند. مردم هم نمی‌بینند، ولی خدا میبیند و از چپاولگران، حق آن‌ها را می‌ستاند."

.

محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما بخشی از مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین  محسنی اژه‌ای، رئیس جدید قوه قضائیه در برنامه دست خط را در حسابش منتشر کرد و نوشت:

" حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بخش منتشر نشده از برنامه‌ی دست‌خط، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رییس جدید قوه قضائیه که مناسب دیدم در این ایام پخش شود."

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۵ تير ۱۴۰۰
لطفا شما توی مجلس یک کاری بکنید
Germany
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
دکتر رضایی آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
درود بر آقای دکتر ، محسن رضایی عزیز
آخرین اخبار