بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۱ تیر؛

تبریک چهره های سیاسی کشور پس از انتصاب اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه / درخواست محسن رضایی برای رسیدگی فوری تمام نهادها به خوزستان

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبرى:

.

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری:

" انتصاب شایسته برادر گرامی، جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه تبریک عرض می‌کنم. برای این دوست قدیمی که کارنامه‌ای مشحون از کوشش و خدمت در دستگاه قضایی دارند، در این سمت سرنوشت‌ساز آرزوی توفیق دارم و امیدوارم در پیگیری منویات رهبر انقلاب، احقاق حقوق عامه و تحول‌آفرینی موفق باشند. دستگاه قضایی پناه و ملجأ مردم است و نقش مهمی در ارتقای سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی دارد. امید است که دوره جدید مدیریت این دستگاه، چنانکه رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب رئیس محترم قوه قضائیه تاکید فرمودند، شاهد گام‌های مستحکم و شتابان به سوی تحول، ارتقا و بالندگی باشیم."

.

علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و مشاور رهبرانقلاب:

" بسمه‌تعالی
برادر گرامی حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای (دام عزه)
با سلام و تحیت، انتصاب شایسته حضرت‌عالی را به سمت ریاست محترم قوه قضاییه از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) تبریک عرض می‌کنم.
قوه قضاییه به‌عنوان یکی از ستون‌های تحقق عدالت، مسئولیت مهمی در ایجاد حکمرانی مطلوب دارد. با توجه به سابقه ارزشمند شما در این قوه امیدوارم در انجام این مهم، موفق باشید.

بنده‌ی خدا؛ علی لاریجانی"

.

علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس:

" رهبر معظم انقلاب امروز حجت الاسلام محسنی اژه‌ای را به ریاست دستگاه قضا منصوب کردند. با توجه به توفیقات آیت الله رییسی در دستگاه قضا انتظارات از آقای اژه‌ای بسیار بالاست. تجربه بالا و خصوصیات شخصی ایشان، بسیاری رابه ادامه روندتحول دستگاه قضا امیدوار کرده. برای ایشان آرزوی موفقیت دارم."

.

سیدمهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما:

" اینکه یک فرد از پایین‌ترین رده شروع و تمام رده‌ها را با موفقیت و شایستگی یک به یک طی کند تا به ریاست قوه برسد نشان از انتخابی درست است و مایه دلگرمی تمام ارکان آن قوه است، بخصوص که ان فرد به سلامت نفس و پاکدستی شهره باشد."

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب:

" حدود ۳۰ سال از اولین آشنایی ام با حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای می‌گذرد، طی این مدت همواره ایشان را به استقلال، قاطعیت، سلامت و انصاف شناخته ام؛ انشاالله دوره ریاست ایشان موجب تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف قوه قضائیه باشد."

.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از همه نهادها خواست تا به کمک استان خوزستان بروند و مشکل کم آبی در این استان را حل کنند:

" فریاد تشنگیِ خوزستانِ حاصلخیز، ازکم آبی، بلند است. نه تنها روستا‌ها بلکه برخی شهر‌ها نیز، در مضیقه اند.
بجاست آقای دکتر روحانی برای رسیدگیِ فوری، نماینده‌ای به خوزستان اعزام کنند. از نهاد‌های انقلابی، برادران سپاهی و بسیجی ام می‌خواهم، همچون گذشته، به کمک مردم خوزستان بشتابند."

.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص سامانه اعلام هشدار آتش سوزی با فناوری اینترنت اشیا نوشت:

" با سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات، سامانه اعلام هشدار آتش سوزی و پایش تصویری، برای حفاظت از پارک ملی گلستان در برابر آتش سوزی با فناوری «اینترنت اشیا» و به همت شرکت‌های استارت‌آپ ایرانی به بهره برداری رسید."

.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس اول سابق مجلس توئیتی را درباره مرگ رامسفلد ( وزیر دفاع سابق آمریکا) منتشر کرد:

" دونالد رامسفلد معمار حمله امریکا به عراق و افغانستان، کسی که عامل اشغال وخرابی و آوارگی برای این دو ملت عزیز و بدنامی برای دولت آمریکا بود، مُرد. این قبیل سیاستمداران باید بدانند دیر یا زود حقیقت مرگ را چشیده و در محضر الهی پاسخگو خواهند بود."

.

سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  تصویر تمبر مربوط به یکی از نویسندگان زن ایرانی را در حسابش منتشر کرد و نوشت:

" نکوداشت زنان پیشگام در هنر و تألیف و ترجمه در قالب تمبر (بخش نخست)"

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار