بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۰ تیر؛

واکنش امام جمعه لواسانات به انتصاب اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضاییه/ خبر محسن رضایی از تصویب طرح تاسیس منطقه آزاد مهران

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

سعید جلیلی، عضو شورای‌عالی امنیت ملّی در جدیدترین فعالیت مجازی اش توییت زیر را منتشر کرد.

"«رستم»‌ها زیادند، اما «فردوسی»‌ها کم‌اند. ادبیات روایت پیشرفت باید متناسب فهم عامه باشد و اجتماعی بشود تا لایه‌ها و اقشار مختلف با آن ارتباط برقرار کنند. اگر پیشرفت‌های کشور را روایت نکنیم، دیگران آن‌ها را وارونه روایت می‌کنند."

خبر محسن رضایی از تصویب تاسیس منطقه آزاد مهران /

حجت الاسلام سید سعید لواسانی، امام جمعه لواسانات ضمن انتشار مطلبی به مناسبت انتصاب اژه‌ای به عنوان رئیس قوه قضاییه، صفحه شخصی خود را بروزرسانی کرد.

"محسنی‌ اژه‌ای رئیس قوه قضاییه شد، برخی خوشنود و برخی نگران. اما بنده می‌گویم اگر اهدافی که در حکم انتصاب آمده محقق کند و تلاش موفقانه در آن جهت داشته باشد و تحول قوه را به نفع عدالت و کرامت انسانی و حقوق عامه و بر ضدفساد سرعت و عمق بخشد، خدای تعالی بر توفیقاتش بیافزاید، و الا."

سیاسیون

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ثبت سالروز آزادسازی مهران در تقویم ملی را مطالبه به حقی خواند و در این باره مطلبی را در صفحه خود منتشر کرد.

"دهم تیرماه سالروز آزادسازی «مهران» و ارتفاعات قلاویزان است. با کمترین ساز وبرگ و لشگر مهران آزاد شد کار بزرگی بود که قلب امام را شاد کرد و فرمودند: «مهران را هم خدا آزاد کرد.»

برای آبادانی مهران عزیز و پیشرفت استان ایلام، تاسیس منطقه آزاد مهران را در مجمع تشخیص تصویب کردیم و امیدواریم دولت و مجلس با مدیریت جهادی، مهران و ایران را آباد کنند.
ثبت این روز در تقویم ملی مطالبه‌ بحقی است تا یادکرد این روز بزرگ را ماندگار سازد."

سیاسیون

عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در توئیتی درباره تماس دفتر حجت الاسلام رئیسی با مدیران رسانه‌ها نوشت:

"دیروز از دفتر رئیس جمهور منتخب تماس گرفتند که اگر ایده، طرح یا نظری برای رئیس‌جمهور دارید ارسال نمایید. اصل کار خیلی خوب است، اما مهمتر اینکه انسان از خودش می‌پرسد واقعا من برای اداره کشور چه حرف و ایده‌ای دارم؟ مدعای انسان در خلوت تنهایی محک می‌خورد. شاید هم هیچی"

خبر محسن رضایی از تصویب تاسیس منطقه آزاد مهران /

سجاد بنابی معاون سرمایه انسانی وزیر ارتباطات، با اشتراک‌گذاری قطعه شعری، صفحه خود را به روزرسانی کرد.

"ابر‌های تیره را دید و دل‌ش لرزید... باز
فالی از دیوان افکار پریشان‌ش گرفت:

«یاری اندر کس نمی‌بینم…» غزل را گریه کرد
تا به خود آمد، دل‌ش از دوست‌داران‌ش گرفت

برای بارش ناغافل چند قطره باران امروز"

خبر محسن رضایی از تصویب تاسیس منطقه آزاد مهران /

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار