بازشماری صندوق‌های اخذ رای در شهر‌های بوشهر و عالی‌شهر

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان بوشهر گفت: آراء صندوق‌های اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر‌های بوشهر و عالی‌شهر بازشماری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هوشنگ شریفی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان بوشهر بیان کرد: تعدادی از نامزدهای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در شهر‌های بوشهر و عالی‌شهر درخواست بازشماری آراء صندوق‌های اخذ رای را داشتند که طبق قانون اقدام لازم صورت گرفت.

او با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در بیشتر نقاط شهر بوشهر، ادامه داد: با توجه به این وضعیت، بازشماری چندانی نخواهیم داشت.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان بوشهر با بیان اینکه برای بازشماری و اعلام صحت انتخابات تا ۱۴ روز آینده  فرصت وجود دارد، افزود: تا پایان همین هفته نتیجه نهایی بازشماری انتخابات شورای شهر بوشهر را اعلام خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


شریفی همچنین با اشاره به پایان بازشماری آرای انتخابات شورای شهر در عالی‌شهر، گفت: نتایج رسمی انتخابات شورای شهر عالی‌شهر را در چند روز آینده به اطلاع عموم مردم می‌رسانیم اما در بازشماری تغییر چندانی بین افراد منتخب و علی‌البدل اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.