چرا نتیجه انتخابات شورای شهر بوشهر اعلام نشده است؟

نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر هنوز اعلام رسمی نشده است اگر چه از دیروز فهرستی در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر در گفت‌وگو با صداوسیما، درباره علت اعلام نشدن نتیجه انتخابات شورای اسلامی مرکز استان گفته است، در برخی شعب درکنار رای گیری الکترونیک رای گیری دستی هم انجام شده و باید در هر شعبه آراء الکترونیک و دستی تجمیع شود که آن هم ان‌شاءالله امروز مشخص خواهد شد.

خسرو دهقانی با اشاره به اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در ۴۰ شهر و ۳۹۹ روستای استان برگزار شد، افزود: فقط نتیجه انتخابات شورای شهر بوشهر اعلام نشده ونتیجه انتخابات در بقیه نقاط اعلام شده است.

او میزان مشارکت مردم استان درانتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را تقریبا مشابه خواند و ادامه داد: آراء ماخوذه دراستان ۴۶۱ هزار و ۲۶۹ رای بوده که نشان دهنده مشارکت ۵۷.۸۵ درصدی مردم در انتخابات است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با قدردانی از مردم و برگزارکنندگان انتخابات، میزان مشارکت مردم استان در انتخابات را ۹ درصد بیشتر از میانگین کشوری اعلام کرد.


بیشتر بخوانید


دهقانی افزود: طبق قانون نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا که به نتیجه انتخابات اعتراض دارند سه روز فرصت دارند که اعتراض خود را به فرمانداری (برای شورای شهر) و بخشداری (برای شورای روستا) ارائه دهند تا رسیدگی شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.