استاندار بوشهر از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

استاندار بوشهر در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات تشکر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم استان و تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی قدردانی کرد.

او در این پیام آورده است:«مردم شریف استان بوشهر همانند سایر هموطنان علی‌رغم سختی‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های روانی ناشی از بیماری کرونا و هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان، بار دیگر بلوغ سیاسی خود را با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رای در انتخاب سیزدهمین رئیس جمهور کشور و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند و سبب ناامیدی دشمنان ایران شدند».

استاندار بوشهر نوشته است:«جا دارد از آحاد مردم شریف و بزرگوار استان که در شرایط سخت کرونایی و تحمل گرما بالای هوا به محل اخذ رای آمدند و در تعیین سرنوشت کشور، شهر و روستای خود نقش آفرین شدند و تابلوی زیبایی از وطن‌خواهی و بلوغ سیاسی را به نمایش گذاشتند و همه دست اندرکاران که زمینه خلق این حماسه ملی را فراهم کردند اعم از عوامل اجرایی، بازرسی، امنیتی و نظارتی، فرمانداران و بخشداران و اصحاب رسانه و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان، تقدیر و تشکر نمایم».


بیشتر بخوانید


او ابراز امیدواری کرده است که رئیس جمهور منتخب و اعضای شورا‌های شهر و روستا بتوانند در تحقق خواسته‌های به حق مردم اقدامات جدی و موثر و تلاش مضاعف کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.