برگزاری انتخابات در کمال آرامش در بوشهر ادامه دارد

استاندار بوشهر گفت: انتخابات در چارچوب قوانین و کمال ارامش در استان در حال برگزاری است و شاهد حضور پرشور و پرشکوه مردم هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در گفت و گو با شبکه استانی سیما، بیان کرد: در هیچ یک از شهرستان‌ها مشکلی نداشتیم انتخابات در چارچوب قوانین و کمال آرامش در حال برگزاری است و به علت حضور خوب مردم درخواست تمدید دادیم.

او ادامه داد: از همان لحظه آغاز رای گیری هما ن طور که انتظار داشتیم شاهد حضوری پرشکوه و پرشور مردم پای صندوق‌های رای بودیم.

استاندار بوشهر با اشاره به ادامه کار رای گیری، افزود: امیدوارم مردم استان در ساعات باقی مانده در این جشن ملی حضور یابند، زیرا هر چه حضور باشکوه‌تر و پرشورتر باشد و مشارکت بالا باشد به نظام وکشور برای گذر از شرایط پیش رو کمک می‌کند و دشمنان را وادار می‌کند که سر تعظیم در برابر اراده بزرگ ملت ایران فرود بیاورند.


بیشتر بخوانید


گراوند عنوان کرد: تا ساعت ۲۴ در شعبی که نیاز است انتخابات تمدید می‌شود و بعد از آن نیز همکاران رای‌دهندگانی را که در شعب باشند به داخل شعب راهنمایی می‌کنند و تا ساعت ۲ بامداد رای گیری از آن‌ها صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه مردم بوشهر پس از انقلاب اثبات کرده‌اند که حامی نظام بوده‌اند، افزود: مردم با حضور خود در انتخابات بار دیگر به ندای رهبر و امام و شهدا لبیک گفتند و برای پاسداری از خون شهدا رای دادند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: همین حالا هم می‌توانیم ادعا کنیم که مشارکت استان بوشهر د رانتخابات از میانگین کشوری بالاتر است هر چند در ساعات باقی مانده عدد‌ها تغییر پیدا می‌کند.

گراوند گفت: مشارکت بالای مردم باعث خوشحالی ما و همه کارگزاران نظام و انقلاب می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.